TESZT - Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture The Mats - Rose Perfecto


Ezt a csodálatos Yves Saint Laurent rúzst a barátnőmtől kaptam születésnapomra, és nagyon örültem neki, mert tökéletes a szín, no meg a csomagolás... ‹3 Eddig csak Rouge Volupté rúzsaim voltak, mattot még nem próbáltam a YSL-től, úgyhogy különösen kíváncsi voltam rá - krémes rúzst ugye könnyű csinálni, na de egy jó mattot?! Persze pár napig nem tudtam lefotózni, így már tűkön ültem, amire végre siekrült :D Na de nézzük is, mit tud ez a tökéletes kis rózsaszín:


A csomagolásáról nem kell túl sokat beszélni, egyszerűen gyönyörű! Szögletes, hideg fényű arany tokból siklik elő a szélesre öntött rúzs, mely csepp alakban végződik. A forma lehetővé teszi, hogy akár ceruza nélkül is tökéletesre sikerüljön a rúzsozás.

A rúzs textúra szerint matt besorolást kapott, de ne egy "kőmatt" érzést képzeljetek el, alapvetően ez egy bársonyosabb, könnyen sikló, félmatt rúzs (talán a MAC matt és szatén rúzsai közé helyezném). Ahogy a lenti képen láthatjátok, az ajkaimon is marad egy kevés bársonyos fény, de összességében matt hatású a rúzs. Ahogyan észrevettem egyébként, a high-end matt rúzsok soha nem lesznek teljesen kréta mattok, mindegyiknek marad egy ici-pici fénye (pl. Chanel Rouge Allure Veltet)

Ennek köszönhetően viszont a használatuk sokkal könnyebb, és az ajkakat sem szárítják ki pár óra alatt. Ami ebben a YSL rúzsban különösen tetszik, hogy egyáltalán nem szalad szét az apró ráncokban, pedig még ápoló jojoba olaj is van benne. Az ajkaimon egyébként sötétebb, mint első ránézésre gondoltam volna - azt hittem, csak egy finom, tökéletes szájszín lesz, de annál sokkal több. Se nem rózsaszín, se nem lila, és gyönyörűen kiemeli az ajkakat. Biztosan az egyik kedvenc őszi rúzsom lesz, mert minden sminkhez, minden alkalomra remek választás.



Nektek melyik a kedvenc "mindenhez jó" rózsaszínetek?