[PR] TESZT - Makeup Revolution rúzs

Makeup Revolution - Scandalous Vice


A Pink Pandától kaptam tesztelésre ezt a rúzst is, és végre elérkezett a teszt megírásának ideje! :) Nagyon örültem neki, mert bár van több narancsos rúzsom is, ennyire élénk, egyáltalán nem pirosas, szokatlan narancs színem nem volt. Nekem elsőre a Halloween tök jutott róla eszembe, pontosan olyan színe van! Ahogyan megnéztem a honlapon, két dolog szembetűnő a Makeup Revolution rúzsoknál: nagyon élénk, változatos színekben kapható (mindenféle árnyalatú pink, piros, narancs, lila, de még citromsárga és kék is van) és piszok olcsók: 690 Ft-os áron juthatunk hozzájuk. Nézzük is, mit várhatunk el tőlük!

Csomagolás: alapvetően tetszik, fényes fekete, arany felirattal, és jól látható színjelöléssel az alján, úgyhogy ezer közül is kiszúrjuk. Viszont a kupakja már nem zár, úgyhogy ilyen olcsó ár mellett sajnos ezúttal sem kapunk magas minőséget. 
Ami meglepett, hogy kibontáskor tele volt "rúzsmorzsákkal", ezt láthatjátok is a fenti képen. Nem volt koszos, mégis elég gusztustalan volt, azonnal alkoholba áztattam és jól áttöröltem.

Textúra: krémes, könnyen siklik és fényes - szinte azt mondanám, géles állaga van. Szintén a fenti képen láthatjátok, mennyire magas fénye van, de csillámmentes.

Használat: az állagának köszönhetően könnyű felvinni, de szerencsére annyira mégsem csúszós, hogy ezer fele rohangásszon a szánkon :) Pont annyira krémes, hogy még ceruzával is hidratált hatást adjon. Apropó ceruza, ez egy sarkalatos pont: ahhoz, hogy igazán intenzív színt és tartós hatást kapjunk, telibe kell alá a ceruza. Viszont hogy megőrizzük ezt a Halloween narancs színt, nem könnyű megfelelő cerkát találnunk. Én a MAC Chromagraphic Pencil Genuine Orange-zsal párosítottam, de sajnos ez egy nehezen hozzáférhető darab, csak Pro boltokban kapható.

Ár, beszerezhetőség: Pink Panda webshop, 690 Ft

Felül balra magában, felül jobbra párszor áthúzva a karomon, alul ceruzával

Összességében egy rúzs alapján nem merek átfogó véleményt írni a MR rúzsokról, hiszen valószínűleg van éltérés a színek pigmentáltságában, finisében, de 690 Ft-os ár mellett azt mondom, teljesen jó terméket kapunk. Még ha kell is alá egy ceruza, a színek kárpótolnak, de ha valaki szereti az enyhén áttetsző fedést, akkor ettől is eltekinthet. Számomra fontos, hogy intenzív és tartós legyen a szín, azért ez a vesszőparipám :)
Kíváncsi lennék még pár árnyalatra, érdemes körülnézni náluk. Biztosan láttatok már rengeteg palettát tőlük a neten (híresek a Naked paletta "koppintásaik"), egyet már én is teszteltem (KATT).


Ti próbáltátok már a Makeup Revolution rúzsokat?