Instagram összefoglaló


Sziasztok! Megint eltelt vagy 2 hónap az utolsó instás összefoglaló óta, úgyhogy ma este is hoztam nektek pár képet. Úgyis ígértem a Prágai fashion Weekről összefoglalót, de a következő két hétben biztosan nem lenne időm megírni, utána meg már minek... :) 

Ahogy megjött a hűvösebb idő, kezdhetünk visszatérni az erősebb sminkekhez - hangsúlyos szemek, sötét rúzsok, akár egy-egy műszempilla is belefér! A jobb felső lakk az egy sima fekete alapon a MAC új színváltós fedőlakkja - ezúttal a zöldeset húztam rá. Szerintem gyönyörű szkarabeusz színe van :) 


Moody Blooms facechart / essence színes spirálok / A Novel Romance facechart
úton a kis Züca baggel / pontosan / egy kis szájfény válogatás


Itt pedig a Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2014 képei! A képeken a sminkjeimet láthatjátok - négy nap alatt 26 show-t zavartunk le, nem volt gyenge menet :) A MAC Special Event csapatának tagjaként én is jelen lehettem, és részt vehettem életem egyik legkeményebb de legcsodálatosabb fashion week-jén, ahol egy hihetetlen csapattal dolgoztunk. A prágaiak mellett érkeztünk Magyarországról, Izraelből, Ausztriából, Lengyelországból, Hollandiából és Olaszországból (remélem, senkit nem hagytam ki) is artistok, akikkel az első parctől kezdve nagyon jól tudtunk együtt dolgozni. Tényleg volt olyan, hogy egy modell sminkjére már csak 10 perc volt, úgyhogy két fodrász tépte a haját, miközben három sminkes ugrott rá - persze ekkor kellett tusvonalat húzni és tökéletes piros szájat festeni... De megoldottuk, megcsináltuk, és mindenen átsegítettük egymást, elképesztően profi volt az egész. Nehéz átadni az élményt, de a legjobb mindig a line-up-ban látni a lányokat készen, sminkben-hajban-ruhában, a kifutóra lépés előtt - mindenki izgul, figyel a részletekre, elvégezzük az utolsó simításokat, és had szóljon!


Végül pedig egy kisebb összeállítás Radír úrról, aki nagyon érzi az őszi bújásokat! :}

Nektek hogy telt az elmúlt hónap?
Ja, én tegnap 27 lettem, úgyhogy mellesleg bele vagyok betegedve.... :D:D


Instán suzytmm néven találtok meg :)