[PR] TESZT - The Body Shop Colour Crush körömlakkok + meglepetés (((LEZÁRULT)))


Megérkeztek a The Body Shop üzleteibe az új Colour Crush körömlakkok 24 árnyalatban - van itt minden kérem, legyen szó vidám, tavaszi színekről, vagy extrém őszi árnyalatokról, de a klasszikus stílus kedvelői is találnak kedvenceket. A körömlakkok 100%-ig vegánok, és a durva kémiai anyagok helyett (formaldehid, formaldehid gyanta és kámfor) marula olaj van bennük, így még ápolják is a karmokat! A TBS jóvoltából most két színt és a mandulaolajos lemosót próbálhattam ki, de érkezett még egy két oldalú körömdíszítő, avagy körömpontozó is. És ha lejjebb görgettek, rátok is vár egy kis meglepetés :)


A Sweet Almond Oil körömlakklemosót már kipróbáltam párszor, és nagyon jó érzés volt használni. Nekem könnyen hajló, gyenge, lemezesen töredező körmeim vannak, és sokszor pont azt érzem, hogy a gyakori lemosózás nagyon kiszárítja őket. Így felüdülés volt használni ezt az olajos lemosót, aminek még az illata is egész jó (persze a mandulás illat mellett érezni a "vegyszerszagot" is), és remekül leszedte a lakkokat, nem fogta be a bőröm a szín. Az édesmandulaolaj mellett szója- és marulaolaj is van benne, így annyira érdemes figyelni, hogy lemosás után ne lakkozzunk egyből, le kell mosni szapanos vízzel az olajmaradványokat. Az ára 2.490 forint. 




A Colour Crush lakkok kerek üvegben érkeznek, 6,8 ml színes csodával a pocakjukban. Nekem kábé az összes szín tetszett, bár új árnyalatot már kitalálni nem lehet, de mégis nagyon mutatós lett a színsor. Az ecsetük nem túl nagy, az én kis körmeimre is könnyű velük dolgozni. A festék állaga relatív folyékony, remélem egy picit sűrűsödni fognak. Nekem a sötét színből elkélt 3 réteg, és az eladólány is több áthúzást ajánlott, hogy a színek szépen kijöjjenek. Ennek ellenére meglepően gyorsan megszáradt, pedig tettem alá egy körömerősítőt, és fedőlakkot is kapott. A tartósságról még nem tudok nyilatkozni, mert most éppen nyaralok, és előtte lemostam, mert körömerősítő kúrán vagyok :D Az áruk 2.290 forint.

TBS Colour Crush - Deeply In Love



+ NYEREMÉNYJÁTÉK :)))



A TBS jóvoltából pedig kisorsolhatok a blogon egy lemosót és egy szépséges rózsaszín lakkot, a Rosy Cheeks nevűt. Nincs más dolgotok, mint a poszt alá írni egy kommentet, akár a kedvenc TBS terméketekről, akár az új színekről, vagy ha még nem volt TBS terméketek, akkor meséljétek el, mire vágytok! :) Az új színeket a honlapon tudjátok megkukkantani, az újdonságokról pedig a TBS facebook oldalán értesülhettek, vagy ha feliratkoztok a hírlevélre! Ne felejtsétek el az e-mail címeteket is megadni! ;) A játék 2014. 10. 31. péntekig tart! Ne feledjétek megosztani az ismerőseitekkel sem, ha jó szívetek van ;D