Napi smink - La Vie En Rouge


Ezt a sminket tegnap készítettem, és úgy ültem neki, hogy van 20 percem, nem csinálok semmi extrát. Először az új piros rúzsom szerettem volna feltenni, de végül lebeszéltem róla magam, csak egy gyors munkára ugrottam el otthonról, meg készültem szoliba is. Úgyhogy két színt elmaszatoltam a szememen, meg kihúztam fekete ceruzával. Aztán végül csak nem bírtam magammal, és muszáj volt felraknom ezt a matt gyönyörűséget a MAC új kollekciójából. Imádom az állagát, nem túl száraz, könnyen siklik, mégis tartós. Még ceruzát sem használtam mellé - jó, ehhez hozzátartozik hogy még új, szép éles a formája és könnyű vele lavírozni :) Úgyhogy a rohangálós nappali sminkem gyanánt csak sikerült kirittyenteni magam, de őszintén szólva úgyis tudjátok, hogy nem az alkalom határozza meg a sminkem :) Így is jól esik erre a gyönyörű vibráló színre nézni, miközben kint szakad az eső!