TESZT - The Body Shop termékek


Múlt héten beugrottam a Body Shopba, mert elfogyott a kedvenc kézkrémem, meg szerettem volna egy kisebb, táskába dobálósat is. Aztán már az új, argán olajos családra is nagyon kíváncsi voltam, plusz állandóan jöttek az akciós e-mailek, nem volt hát mit tenni... 
Próbáltam nagyon tudatos lenni, és nem is vettem semmi feleslegeset, büszke vagyok magamra :D Az argán olajos család nagyon tetszett, isteni az illatuk, és mostanában megkedveltem az olaj komponensű termékeket, mégsem jött velem haza semmi, mert "sajnos" mindenem van itthon: testápoló nem is egy, masszázsolaj, testvaj, radír, lassan már rám is romlanak. Sebaj, majd télen mindent magamra kenek :D
Na de nézzük is, miket vettem:


Almond Hand & Nail Cream 100 ml - ebből már elhasználtam egyet, amit nagyjából tavaly karácsonykor vettem, és mostanáig kitartott. Csak este szoktam bekrémezni a kezem, télen gyakrabban, nyáron nagyon ritkán, de azért ez szép teljesítmény! Imádom az illatát, hogy gazdag, mégis pillanatok alatt beszívódik, és selymes érzést hagy maga után - arról nem beszélve, hogy következő estéig tényleg nem kell krémeznem.

Coconut Hand Cream 30 ml - kivéve, ha sokat dolgozom, állandóan kezet mosok és fertőtlenítek - na ezért kellett egy kisebb kézkrém is, amit csak bedobok a táskámba. A kókuszosat választottam, a másik nagy kedvenc illatom :) Míg a nagy kézkrém fém borítású (amit én őszintén szólva nem kedvelek, főleg a vége felé alig lehet kinyomni a krémet), ez puhább műanyag csomagolást kapott. Az áruk: 3.190 és 1.590 Ft - szerintem a nagyért teljesen rendben van, főleg hogy nálam saccra nyolc hónapot kibírt, de ha legközelebb kis kézkrémet keresek, lehet megnézem máshol :)

Argán olajos testápoló minta - kaptam  a radírból is, azt azonnal elhasználtam :) AZ illatuk finom, de elég tömény és karakteres, azért sem nagyon vásároltam, mert félek hogy hamar besokallnék tőlük. A radír szuper, csak kicsit karcosak a részecskéi, de remek munkát végzett. A testápoló is nagyon finom, gazdagon hidratál, de mégis könnyed - nagyon csábító.........


Rainforest Volume Shampoo 250 ml - ezt a hajdúsító sampont az emberem kérte, de én is kipróbáltam. Nekem nincs vékony szálú hajam, mégis hajlamos lelapulni, és a Rainforest samponnal megmosva tényleg látványosan nagyobb, dúsabb lett a hajkoronám, valóban volument adott neki. Viszont másnapra már annyira nem éreztem ezt a tartást, nagy kár érte... De úgy látszik, nincsenek csodák, amik örökké tartanak :) At ára 1.990 Ft, szerintem teljesen rendben van.

Almond Shower Gel 250 ml - ez a tusfürdő le volt árazva 1.190 Ft-ra, és pont ilyen illatot kerestem az őszre: selymes, édeskés, meleg illat, ami nagyon jól esik egy hosszú nap végén, vagy egy fázós reggelen. Azóta is csak ezt használom, pedig van még 3-4 maradék tusfürdőm, amiket el kellene fogyasztani, bár én mindig szeretem váltogatni az illatokat! :)


A kasszánál pedig nagy meglepetésben volt részem, mert volt 30 valahány pont a kártyámon, és 10 pont 1.000 Ft kedvezményt jelent, úgyhogy a végén 3.000 Forint kedvezménnyel sikerült megvennem ezt a nagy pakkot :)
Az argán olajos családon meg még gondolkozom, hátha marad valami a leárazásokra ;)


Nektek melyik a kedvenc TBS terméketek?
Mit szóltok az argán olaj őrülethez?