TESZT és napi köröm - Bobbi Brown lakkok


Engedjétek meg, hogy bemutassam nektek két első Bobbi Brown körömlakkomat, a Tuxedo Black-et (Old Hollywood kollekció) és a Bare Peach 6 csillámos fedőlakkot  (Nectar & Nudes kollekció). Csodaszép üvegben még csodaszebb színek, lehetetlen ellenállni nekik :) Sajnos már kicsit régebbiek, és mindkettő limitált, úgyhogy szerintem már nem kaphatóak, de mindenképpen szerettem volna megmutatni ezeket a mesés lakkokat.


Fotón sajnos nagyon nehéz visszaadni a csillámokat, pedig pont az tetszik benne, hogy nem egy sima glitteres fedőlakk, hanem olyan a két szín együtt, mint a csillagos éjszakai égbolt. 

A Tuxedo Black az üvegben sötét szürkének, felkenve azonban feketének néz ki. Ezt egy picit sajnálom, én szürkét szerettem volna, bár éppenséggel a fekete lakkom is beszáradt, úgyhogy elfér a gyűjteményemben :) Első használatkor beleszerettem, gyönyörű zselés réteget képzett a körmeimen. Azonban nem volt időm fedőlakkot rátenni, és ért pár csalódás: nagyon "laposra", vékonyra száradt, teljesen elvesztette a vastagságát, ami két lakkréteg felkenésekor megtetszett. Valamint 1-2 nap után csúnyán berepedezett, és elkezdett lepattogni a körmömről. Viszont fedőlakk nélkül is gyorsan megszáradt, és szép fényes maradt, úgyhogy ha valakinek erősebb a körme, akkor önmagában is szép lehet. Fedőlakkal már jobban bírta a strapát, bár a tartóssága nem kiemelkedő, de rajtam a legtöbb lakk befuccsol, amint egy picit hosszabbak a körmeim.

A csillámos Bare Peach 6 nagyon könnyen kenhető, két vékony réteg pont elég belőle az én ízlésemnek. Ami furcsa, hogy bár fedőlakk, nekem azért jobban tetszik, ha még egy sima fedőlakkal átmegyünk fölötte. Nála is az a bajom, mint a feketénél, hogy elveszíti a vastagságát. Rájöttem, mi a lakkperverzióm! :) Gyorsan szárad, és gyönyörű arany-rózsaszín-bogárkitinzöld színben játszik.

Ár: 3800 Ft



A körmeimen már egy napja fent volt a szürkésfekete alaplakk - picit láthatjátok, hogy elkezdett kopni a körömvégeken -, és csak utána húztam rá két réteget a csillámos fedőlakkból. 

Összességében nekem az az egy problémám van, hogy túl vékonyra szárad, így nem ad tartást a kis gyenge körmeimnek, és elkezd lepattogni. Viszont tudom, hogy nem mindenki szereti a vastag lakkokat, és a rövid száradási idő fontos, úgyhogy nekik kedvez ez a formula!