Elfogyott X.



Ismét összegyűlt egy kupac kence, amiket elhasználgattam az utóbbi időben. Smink nem sok fogyott, de már pár terméknek az alján vagyok, úgyhogy a következő ilyen jellegű posztban biztosan várhatóak! Addig is nézzük, mi fogyott el haj- és testápolás kategóriában, és mit gondolok róluk ilyen hosszas használat után:

ARC

Bioderma Sensibio H2O 250 ml - a Bioderma mindenki által ismert rózsaszín micellás vize nekem nem jött be, inkább munkákra használom: smink előtt áttörölni a bőrt vagy javítani egy-egy részt. Az én bőröm húzódott utána, és a sminket sem távolította el maradéktalanul, de a kék verzió száraz bőrre sokkal jobban bejött. Írtam is egy nagy tesztet a különféle micellás vizekről, ITT találjátok. Most még van itthon egy zöld, de azt sem csípem, úgyhogy maradok hű a kis kékhez! :)

La Roche-Posay Effaclar Arctisztító Zselé 125 ml - ezt egy csomagban vettem egy krémmel, és nagyon szerettem használni. Gyengéd, de alapos arctisztító, és egy átlagos napi sminket simán lehozott fürdés közben. Nem húzódott utána a bőröm, és amúgy jobban szeretem esténként a vízzel használatos arctisztítókat, mint bármit, ami vattakorongos, mert egyrészről gyorsabb, másrészről kíméletesebb. Még nem vettem újra, mert van más hasonló termékem is, de szerintem visszatérő kedvenc lesz.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel 125 ml - abszolút kínkeservesen kenegettem el, csak hogy ne romoljon rám :) Könnyű, zselés állagú krém, ami hamar felszívódik, ezzel nincs is semmi baj. De valahogy mégsem! Annyira nem csinált semmit, olyan kis unalmas darab... Nincsenek rá jobb szavak! Szerintem túl sok van benne, és egyszerűen ráuntam :) Pont ezért olyanoknak ajánlom, akik egy könnyű és kiadós krémet keresnek, illetve nem túlságosan száraz/vízhiányos a bőrük. Nem fogom újra venni. 

HAJ
Sebastian Hydre Balzsam 125 ml - A Wella prémium kategóriás családja a Sebastian, több terméküket is használom, már biztosan láttátok nálam! Sűrű, gazdag balzsam, amely mélyen hidratálta a hajam, de a végére picit úgy éreztem, hogy hozzászokott a loboncom és már nem teljesített olyan jól. Most váltottam egy Schwarzkopf balzsamra, majd meglátjuk, melyik tér vissza. A piros wellát is nagyon szerettem, úgyhogy itt több befutó van :)

Dove szárazsampon 220 ml - erről volt külön POSZT is, röviden és tömören: nem, nem, NEM. Fojtogató az illata, és drága is. 

Sebastian Trilliant termálvizes hővédő és fény 150 ml - ebből is elhasználtam már vagy ötöt, imádom! Mindig pótolva van a készlet, mert gyönyörű fényt ad a hajamnak, és könnyebb vele beszárítani. Az illata is isteni, és ezzel szoktam visszacsempészni egy kis egészséges fényt ha szárazsampont használok :)

Wella Enrich Sampon 250 ml - hidratáló sampon vastag száló, igénybevett hajra. Szintén bevált, finom az illata, nem nehezíti el a hajam, és már a sokadikat használom el :) Bocsi, ha uncsi, de hajra ha egyszer valami beválik, nem szabad elengedni :) 

Wella Age Restore Kondícionáló Spray 150 ml - ebből is elhasználtam már párat, de nem szoktam minden egyes mosásnál alkalmazni, csak ha különösen száraznak vagy gubancosnak érzem a hajam. Most kaptam a fodrászkellékesben egy pici Schwarzkopf Moisture Kick sprayt, még gondolkozom, hogy melyiket vegyem meg. 



TEST
J.S.Douglas Söhne Milk Bath 250 ml - a Douglas habfürdője, amire azt tudom mondani, hogy nem volt egy nagy durranás. Az illata picit fűszeres-tejes, állagra mint egy tusfürdő - igazából a csomagolása miatt vettem meg :) Gyorsan elfogyott, utána pedig tusfürdőt töltöttem át bele, mert olyan szép! :} Ha már habfürdő, akkor jobban kedvelem a Lush bombáit, nem hiszem hogy ezt újra venném. 

Vagheggi Ibiza Shower Gel 75 ml - a L'école Sminkiskola bemutatójának meghívója mellé kaptam ajándékba, és a nyár kedvenc tusfürdője volt! Annyira finom, karamellás-vaníliás illata van, hogy elég gyorsan elhasználtam... :) Ha érdekelnek titeket a Vagheggi fitokozmetikumai, akkor látogassatok el a L'écolba, ahol meg is tudjátok őket vásárolni! :)

Guerlain Aqua Allegoria Pamplelune 75 ml - az egyik kedvenc parfümöm, még biztosan újra fogom venni! Isteni fanyar, de mégis édes, grapefruitos-mézes illata van. Szerintem nagyon különleges, és illik is hozzám :} A csomaolása pedig külön kis remekmű, az üveg tetejét fémhálós méhkasminta borítja, a kupakba pedig egy "Guerlain-méhecske" van gravírozva.



Ezek fogytak hát el nálam mostanság! Volt pár nagy kedvenc, amiket már pótoltam is, de néhány terméket egyáltalán nem sajnálok, hogy elfogyott... :) Viszont örülök, hogy találtam olyan újdonságokat is, amiket megszerettem, és remélem a harmadik-negyedik flakon után sem hagynak majd cserben.

Ti ragaszkodtok ahhoz, ami egyszer bevált?
Vagy néha elcsábultok, és tovább kísérleteztek?