Napi köröm - OPI Yodel Me On My Cell

OPI - Yodel Me On My Cell


Ezt az OPI Yodel Me On My Cell körömlakkot a barátnőmtől kaptam szülinapomra, és nagyon örültem neki, mert nincsen hasonló színem. Picit számomra a nyári tengerkék átmenekítése az őszbe, ami nagyon jól feldob minden szettet. Amikor kaptam, eléggé tönkre voltak a körmeim, és kis csutkák, de azonnal ki szerettem volna próbálni! :) Élőben, az üvegben egyébként egy kicsit zöldes fényű ez a lakk, ami sajnos a körmökön már nem igazán érvényesül. Hogy ezt a színjátszó ragyogást visszaadjam, még rátettem az Essence Circus Confetti csillámos fedőlakkját, ami szerintem mindenkinek megvan. Azóta pedig kaptam egy tuti tippet körömerősítőre egy kolleginámtól, amit már kétszer fel is kentem, és szépen el is kezdtek nőni a körmeim, illetve sokkal erősebbek. Még picit próbálgatom, és jön arról is a teszt! :)