Napi smink pigmentekkel


Tegnap szerettem volna egy erős, füstös sminket csinálni, mert ahogy látjátok, kivilágosodott a hajam, és még kísérletező fázisban vagyok, hogy milyen sminket és színek hogyan működnek :D A szín alapból egy vöröses tónusú szőke, de sajnos így elsőre eléggé ledobta pár mosás után, főleg ahol már korábban is volt szőkítve a színes tincsek miatt. Remélem pár festéssel jobban meg fog maradni, mert nagyon szép a színe, csak képen, vakuval nagyon furi, mintha parókában lennék :D:D
Visszatérve a sminkre: olyan ritkán használok pigmenteket, pedig most van megint pár csodaszép új színem a MAC karácsonyi szettjeiből, úgyhogy gondoltam bevetem őket. Hogy ne kelljen vacakolni a lehulló pigmentekkel, előbb csináltam meg a szemem, csak utána alapoztam. A szemhéjamra került csillogó krémes bázis, de a pillatőben is vastagon elsatíroztam egy puha fekete cerkát, hogy tuti legyen a tapadás. A konklúzió megint az volt, hogy használhatnék több pigmentet, mert nem is olyan nagy macera, és csodásan csillognak, majd meglátjuk aztán mi lesz ebből... :)

(Egy hülye hajszál beleakadt a pilláimba, és minden képen annyira idegesítő....) 



Arc: Estée Lauder Double Wear - 1C1 Cool Bone
MAC Mineralize korrektor - NW20
MAC MSF - Medium
Clinique Almost Bronzer - 01 Light/Medium
Sleek Blush - Pan Tao (LE)
MAC MSF - Refined (LE)

Szem: Catrice Made To Stay - 070 Mauvie Star
Kat Von D Autograph Pencil - Puro Amor
MAC Pigmentek - Naked, Black Poodle (LE), Museum Bronze (LE)
Catrice The Giant Mascara

Szemöldök: MAC szemhéjpúderek - Omega + Soba 

Ajak: Catrice rúzs - 190 The Nuder The Better