TESZT - Rimmel ajakkencék (Kate Moss rúzsok és Apocalips Lip Lacquer)


Ősidők óta ki szeretném próbálni a Rimmel Kate Moss rúzsait, mert rengeteg jót olvastam róluk, illetve nagyon jó a színskála. Még az intenzívebb, feltűnőbb színek is könnyen viselhetőek, a hétköznapi árnyalatokról nem is beszélve. Aztán a múltkori dm körömnél megláttam, hogy kupon ellenében 25% kedvezmény van a Rimmel termékeire, úgyhogy gondoltam soha jobbkor, beszerzek egy párat, és kipróbálom, mitől döglik a légy. 
Persze amikor elkezdtem nézegetni a rúzsokat, egyik sem vett le egyből a lábamról, hiszen mindhez van nagyon hasonlóm... :) De aztán az élénk piros és egy különleges bogyószín csak must have az őszre, és ezekből inkább vagy nagyon matt, vagy nagyon fényes darabjaim vannak, de ilyen állagú kevésbé. Megakadt viszont a szemem az Apocalips folyékony rúzsain, ami gyönyörű színskálával van jelen a polcokon. Mivel féltem, hogy a textúra nem túl tartós, itt már nem mertem élénk színt választani, egy finom korallt hoztam haza.
Nézzük is, hogy váltak be nekem a híres-hírhedt Kate Moss rúzsok, illetve az első Lip Lacquer-öm.

Rimmel Lasting Finish by Kate Lipstick - 111 Kiss of Life, 60 (ennek hem találtam a nevét)


A Rimmel Lasting finish rúzsok fekete illetve piros tokban voltak - nem tudom milyen háttérsztori alapján, mert a nevük nem tér el, rajta Kate neve, a tetején korona :) Állagra talán a piros kicsit mattabb, a bogyószín szatén fényű. Az illatuk is más: a Kiss of Life inkább rózsaillatra hajaz, a 60-aska pedig határozottan puncs fagylalt illattal kábít el. Alapvetően könnyű őket feltenni, de nekem az ilyen intenzív színeknél mindig kell egy kontúrceruza, hogy tökéletesen éles vonalakat kreáljak. Viszont jól siklanak, és magas a fedésük, úgyhogy nem kell sokszor áthúzni a színeket. A tartósságukat inkább közepesre lőném be, sajnos a nevükkel ellentétben egy evést-ivást nem bírnak annyira elfogadhatóan, mint egy teljesen matt rúzs. Ezért őket úgy szoktam hazsnálni, hogy a kontúrceruzát telibe alájuk satírozom, így lehet javítani a helyzeten - viszont krémességüknek köszönhetően nem szárítják az ajkakat.
Összességében azt mondom, hogy nem rossz rúzsok, tényleg szép a színskála is, viszont én lehet hogy inkább csak hétköznapi árnyalatokat keresnék náluk, egy dögös vörösre van jobb befutó is. Viszont ebben az árkategóriában (már nem emlékszem pontosan, de 1500 forint körül, -25%) teljesen rendben vannak. 

Rimmel Apocalips Lip Lacquer - 401 Aurora

Az Apocalips Lip Lacquer viszont nagyon megfogott, mert 1) még nincs semmilyen "ajaklakkom", 2) kurvajók a színek (bocsánat), és végül 3) az applikátora különleges kialakítású: van benne egy lyukacska, ami annyi anyagot cuppant be, ami pont elég egy vastagabb száj kirúzsozásához. És az enyém ilyen hála az égnek, de utálom amikor egy szájfényt háromszor kell visszamártani a tubusba :) 
A csomagolása nagyon rendben van, szép ombre a fekete és a szájfény saját színe között. Külön tetszik, hogy a vége gyémánt alakúra van formálva, ez már magában szimbolizálja számomra a ragyogást. A szín egy nagyon kellemes pasztell korall, ami picit rózsaszínbe, picit pirosba is hajlik - egy szóval nem feltűnő, megy mindenhez, de mégis egy üde árnyalat. A textúrája krémes, szintén könnyen kenhető, és egyáltalán nem ragad. Az ajkaimon rögtön feltűnt, hogy "súlytalan", mintha ott sem lenne, de mégsem csúszkál és nem szalad ki a szám szélén. Az applikátornak köszönhetően gyönyörű, éles kontúrt lehet rajzolni, és ha egy picit lehúzok róla a tubus nyakán, pont elég mennyiséget visz fel. Az ajkaimon egyszerűen csodás tükörfénye van, de közben teljesen stabilan ott marad, nem szárat, nem mászik sehova. Persze nem evésálló, de én speciel egy ilyen terméktől ezt nem is várom el. Az ára talán 1600-1800 forint körül mozog, és ugye ebből is lejött a 25%. Most pedig jönnek a Glamour napok, úgyhogy mindenképpen próbáljátok ki ;)

A színek pedig csodásak:




Összességében mindhárom termékkel elégedett vagyok, de maguk a rúzsok annyira nem vettek le a lábamról - őszintén szólva engem már nehéz is, van rengeteg kedvencem, de ebben az árkategóriában is jó kipróbálni újdonságokat (mármint számomra). Viszont a Lip Lacquerbe szerelmes vagyok, nagyon gyakran használom, és nehéz lesz nem elcsábulni új színek iránt....... :)


Gondolom minden olvasómnak van Kate Moss rúzsa, nektek mi a véleményetek? :)
Folyékony rúzst próbáltatok már?