Au-Currant trend, avagy egy rúzs három variációban

forrás 
Az Estée Lauder ajakkencéket bemutató posztomban ígértem, hogy megmutatom őket élesben is, úgyhogy kezdjük is a Black Cassis-szal, amire a legtöbben kíváncsiak voltatok! Mivel ez egy nagyon szép vöröses ribizliszín, ami az idei őszi/téli MAC trend, az Au-Currant középpontjában áll, ezért gondoltam összekötöm egy kis 'trendprezentációval' ezt a posztot. A trend lényege, hogy a középpontban az ajkak állnak - olyannyira, hogy sokszor még a szemöldök és a szem is érintetlen marad, se spirál, se pír, semmi. Ami még lényegi pont azon túl, hogy a ribizli különböző árnyalatait használjuk, a felvitelkor mindig van egy kis átmenetes hatás. 



A Black Cassis-t három variációban vittem fel, hogy megmutassam, még egy ilyen merész szín is megállja a helyét mind nappal, mind egy elegáns bulin! Az átmenetes vonalra annyira nem mentem rá, mert utcai viseletnél óvatosan kell vele bánni, sajnos nálunk még nem annyira ismert az ombre szájfestés, és az utca embere könnyen hiszi azt, hogy egyszerűen lekopott/foltos a rúzsunk :)

Az első képen először is ajakápolót tettem a számra, és csak egészen finoman, közvetlenül az ujjammal maszatoltam szét a rúzst, hogy áttetsző hatást érjek el. Mintha kinyalogattam volna egy lekváros bödönt ;D

A középső képen már közvetlenül vittem fel a rúzst, és megerősítettem a kontúrokat egy ceruzával (Catrice Lip Designer - 030 Bordeaux). Aki kevésbé merész, az ezt a sminket tartogassa egy esti programra, ahol kevésbé kirívó és furcsálló tekintetek helyett biztosan elismerő szavakkal fognak illetni :)

A harmadik lépés a legdrámaibb, itt felvittem a rúzshoz tartozó szájfényt (Estée Lauder Gloss - 70 Chaotic Currant). Ez már nálam is csak alkalmi megoldás, ami pár órán át jól mutat, de egy ilyen erős színnél nem próbálkozom szájfényes variációkkal egész napra! :)

Szerintem ez a trend nagyon felhasználó barát, és mindenki megtalálja a neki megfelelő erősséget, és színt is - csak ki kell választani, hogy a bőrünkhöz egy melegebb piros, vagy inkább egy hideg fuchsiába hajló rúzs illik jobban.


Nektek hogy tetszik ez a trend?
Milyen rúzsokat viseltek ősszel?