Napi Köröm - Play Day



Sziasztooook! Már itthon vagyok, és talán ki is pihentem magam (persze ma már dolgoztam) - aki követ Instán, biztosan látta, hogy a Prágai Fashion Week-en dolgoztam. Nagyon kemény négy nap volt, de imádtam minden egyes percét, és már hiányzik is! Majd mesélek róla külön posztban, mert megért egy misét! :)
Ezt a manikűrt oda készítettem - egyszerű, de mutatós, és nem látszik annyira, ha kopik. Ezek fontos szempontok, amikor 4 napon keresztül 12-14 órákat dolgozol, folyamatosan fotózzák a körmeidet, és persze a pakolás mellett nincs túl sok időd a manikűröddel pepecselni... Úgyhogy fogtam ezt a fincsi barackot, két rétegben felvittem, majd kétfajta csillámos lakkot a tövébe ütögettem. Hogy ne legyen túl 'pufi' a csillámos rész, szivaccsal kicsit elsimogattam, majd az egészet fedőlakkal egységesítettem.
Nagyon jól bírta, juhú :)


Használt lakkok:
MAC - Play Day
OPI Pink - Yet Lavender
Essence - Space Queen
Essence Colour Arts fedőlakk