Napi smink - Basic


Találtam egy régebbi sminkemről képeket a blogon, úgyhogy gondoltam kicsit megtöröm a tesztek monotonitását! :) Ez is egy teljesen alap, bárhova-bármikor verzió. Mostanában rászoktam a fényes rúzsokra, és ismét felfedeztem magamnak a szájfényeket - nagyon szeretem, ahogy a legegyszerűbb sminket is feldobják és üdeséget adnak az arcomnak. 
Egyébként mostanra már teljesen megszoktam a szőke hajam, és élvezem, hogy mérföldekkel kevesebb smink is jól mutat az arcomon - egyszerűen nem kell annyira kihangsúlyoznom a szemem, kevesebb pirosító is élővé varázsolja a bőröm, és jobban dominálnak a lágyabb árnyalatok. Pedig hogy féltem, hogy sápasztani fog! :) Jó, nem vagyok egy Malibu Barbie, főleg, hogy a nyáron egyszer sem voltam strandon, minden hétvégén doldoztam, vagy esett, ha szabad voltam... :D Az biztos, hogy több bronzosító fogyott, mint bármikor... :)