Napjaim Instagram képekben


Jó régen nem csináltam képes összefoglalót, úgyhogy épp eljött az ideje :) Láthatjátok a blogon, hogy elég hektikus az élet: van, hogy hetekig nincs poszt, mert szó szerint nincsen szabadnapom. Rengeteget utaztam, az elmúlt pár hónapban voltam Prágában, Krakkóban és kétszer Bécsben. Prágában Ernesto Naranjo divatbemutatóján sminkeltünk, ami a cseh fashion week előzetese volt, imádtam! Aztán eltöltöttem egy hosszú hétvégét a barátnőmnél Bécs mellett, a csodaszép Mödlingben - akkor még nem is sejtettem, hogy pár hét múlva vissza fogok térni, és az illusztris Life Ball-on sminkelhetek. Krakkó a kikapcsolódásé volt, már negyedszerre látogattunk el a TattooFestre.
Közben dolgoztam magazinoknak is: volt egy anyag Zsólyomi Norbival az InStyle-ban, aztán Béres Alexandrát sminkelhettem a Nők Lapja Évszakokba, illetve IKON Magazinos munkáim is voltak - ezekben azt szeretem a legjobban, hogy mindig más-más csapattal dolgozhatok, de persze már sok az ismerős arc is! :)
Most úgy néz ki, kicsit nyugisabb időszak jön, de szintén lesz egy rettenetesen jó munkám, majd írok róla nektek! Már alig várom... :)


Toni&Guy Fashion Week / Life Ball, készül a smink Victor&Rolf bemutatójára / Prága / InStyle / 
ismét Bécs, utolsó simítások a Lanvin bemutató előtt


Készítettem pár facechartot is a különböző MAC kollekciókhoz, de tagadhatatlanul Maleficent a kedvencem! Megnéztük a filmet is, és nekem kifejezetten tetszett, pedig a legtöbb ismerősöm szerint rossz volt. Ti mit gondoltok?


Szokásos családi élet :)


És persze a szezon elmaradhatatlan gyümölcsei! Becsszó, ettem mást is :)


Igyekszem majd gyakrabban írni ilyen kis összefoglalókat, mondjuk havonta.
Addig is megtaláltok az instagramon suzytmm néven :)