TESZT - Essence színes spirálok és satír ecset


Elég rég nem volt szó essence termékekről a blogon - ennek az egyik oka, hogy eleve nem sok sminkcuccot vásároltam, és akkor is inkább amiket a munkámhoz használok, illetve nem is jött ki semmilyen újdonság vagy limitált termék, ami megdobogtatta volna a szívem. De végre elcsábítottak, és lecsaptam a színes spirálokra és az új szintetikus szemhéjárnyaló ecsetre. A spirálokat már régen kinéztem, mert ezer forintért igazán megéri, hogy bármilyen kreatív sminkhez legyen nálam színes spirál, aztán a lilát le is árazták potom négyszáz forintra, úgyhogy rohantam :) Az ecsetet szintén kinéztem, és kerestem is párszor, de persze mindig az üres helye fogadott. Aztán amikor Győrben voltam, elugrottam a Müllerbe, és szerencsém is volt, tele állvány várt. Mivel jókat olvastam róla, és szerettem volna egyet korrektorozni is, ezért vettem kettőt.


A spirálok csomagolása egyszerű, de nagyszerű, könnyű megtalálni őket a legnagyobb kupiban is :) A méretük átlagos, kicsit duci, és 9 ml festékkel töltötték meg a tubust. A kefe normál, "fenyőfa" formájú, tehát az eleje fele szépen keskenyedik. A sörtéi kesze-kuszák, és bár dúsító spirál lenne, tapasztalataim szerint az ennyire ágas-bogas kefék inkább szétválasztják a pillákat. Láthatjátok a tesztképeken is, hogy különösebben nem dúsított, de szépen kiemeli a szempilláim, és a lényeg működik: a színek karakteresek és intenzívek.

Nekem a legjobban a levendula tetszik, de ahhoz sajnos már öreg vagyok, hogy utcára hordjam - és itt nem a koron van a hangsúly, szerintem nem oda való :) De biztosan fogok próbálkozni vele barnával kombinálva, szépen mutathat csak az alsó pillákon, hasonló szemhéjpúderrel elsatírozva...

A zöldnek is brutál színe van, vigyázni kell viszont vele, mert hajlamos a bőrt is megfogni.

A pink szintén jól mutat, bár nehéz párosítani, hogy ne tűnjön tőle kisírtnak a szem. Bár jól összekentem a bőröm, ez egyáltalán nem fogta meg.

Összességében szerintem jó vétel volt, szuper a színintenzitás, és az áruk is teljesen rendben van. Amin én változtatnék, az a kefe: lehetne picit vékonyabb, mert egy színes spirálnál nagyon fontos, hogy egészen a pillatőtől befogja a szálakat, persze anélkül, hogy a bőrünket is összekennénk. 







Az ecset szintetikus szálakból áll, és nem túl tömött, de a dolgát remekül végzi. Korrektort könnyedén, foltosodás nélkül lehet vele eldolgozni, és a szemfestéket is remekül elsatírozza. A mérete is megfelelő, hogy egy füstös szem elkészítésénél ne legyen túl "pandás" a sminkünk. 
Bár elsőre nem tűnik eget rengetőnek a minősége, mégis puha, és ügyesen dolgozik, valamint szerintem 550 forintért nem is kell nagyon félteni. Viszont van több essence ecsetem is, amiket sokat használok magamra, és a rengeteg mosás ellenére sem panaszkodhatok rájuk. Nem hullatják a szőrüket, és a színüket sem eresztik, pedig van kékre és lilára festett ecsetem is. Egyedül az arcecseteik nem győztek meg az utóbbi időben, azok tényleg olcsó hatásúak és nem elég tömöttek, de réges-régről van egy szintetikus, kerek pirosítóecsetem, amit a mai napig használok és imádok. Nekem ezek tökéletesek a saját neszeszerembe vagy utazni, már csak a méretük miatt is :)

A többi újdonság nem igazán fogott meg, semmin nem akadt meg a szemem, na meg soha nincs időm bóklászni egy drogériában. Sajnos a bemutatójukra sem kaptam meghívást, úgyhogy szerintem sok termékről nem is tudok :D De ezek beváltották a hozzájuk fűzött reményeim, úgyhogy örülök, hogy van pár újdonságuk, amivel telibe találnak.


Ti használtok színes spirált? Próbáltátok ezeket az extrémebb árnyalatokat?
Mi a véleményetek az essence ecseteiről?