TESZT - Dove Refresh+Care száraz sampon



Egy-két hónapja beugrottam a Rossmannba, és rájöttem, hogy elfogyott a száraz samponom. Azonban mindig Baleásat veszek, ami meg ugye a konkurens dm terméke, úgyhogy hirtelen nem tudtam, mit is keressek. Aztán egerészés közben megláttam a Dove száraz sampont, és mivel rémlett, hogy jókat olvastam róla, ezért a borsos ára ellenére is bedobtam a kosaramba. Ha dezodorról van szó, akkor csak a márka sima fújósát használom, ami nekem a legjobban bevált, úgyhogy ez is erősítette a bizalmam.

Elég sokat vártam tőle, ha már Dove és 1800 Ft. A csomagolása nagyon tetszik, a Baleásat mindig bedobtam a fiókba a hajas cuccaimhoz, de amióta ezt megvettem, mindig elöl hagyom a hajlakkoknál. Sajnos azonban itt be is fejeztük a pozitívumokat, nekem csalódás sajnos ez a termék, ami több sebből vérzik. Először is használat közben iszonyatosan erős az illata, ami ugyan jobb, mint a Baleásé, de nekem fullasztó. A másik, hogy ez még meg is marad egész napra, és körbelengi a fejem, pedig nem szoktam sokat fújni... És a másik problémám, hogy fújás közben pedig nem látszik, hova került belőle, csak kicsit később fehéredik ki az a rész, de addigra meg már lehet, hogy sok került oda :(

A dolgát egyébként jól végzi, szépen kinyújtja a két mosás közötti az időt 1-2 nappal, és mivel én csak 1-2 hetente használom vészhelyzet esetén, így nem is fogy gyorsan. Talán még kiadósabb is lesz, mint a Balea, de ezt nehéz összehasonlítani, főleg hogy még nem használtam el :) A hajam is szépen megemelte, de nekem már-már sok volt, nehezen tudtam formázni a dúsítás miatt - szerintem ez bobnál nem feltétlenül előny, inkább szép nagy hajkoronánál jön jól a dúsítás, de ez már csak az én egyéni preferenciám.


Összességében az a véleményem, hogy jelenleg az olcsóbb hús muzsikál jobban, én legalábbis nem fogok még egyszer ennyit áldozni egy száraz samponra, mert tökéletesen megfelel a dm-es csúnyazöld fújóka is. Annyival nem nyújtott többet, inkább csak az ára srófolta fel az igényeimet :)


Nektek melyik a kedvenc száraz samponotok?