[PR] TESZT - MeMeMe Light Me Up szájfény


Nemrég megkeresett Zsuzsi a MeMeMe Hungary-tól (na jó, igazából picit régebben, de annyira rohan az idő, el sem hiszem hogy maholnap július van...), és felajánlott pár terméket tesztelésre. Nagyon szimpatikus volt, mert mesélt magáról és a márkáról is, mellyel én még nem találkoztam, így örültem hogy kipróbálhatok párat. Zsuzsi nagyon kedves volt, és felajánlotta hogy válasszak termékeket, de elég nehéz dolgom volt, mivel egy ismeretlen márkánál azt sem tudja az ember, hova kapjon. Így végül én csak a korrektorokat jelöltem meg 'célcsoportnak', ő pedig kiegészítette a csomagot a személyes kedvenceivel, és hamarosan meg is érkezett a csomag. Először a Light Me Up szájfény tesztje következik, ugyanis nagy kedvencem lett:


Fiatalabb koromban, vagyis a gimnáziumi évek alatt rengeteg szájfényt használtam, imádtam őket - de akkor még nem is volt ekkora divat a rúzsozás, meg szerintem 15-6 évesen suliba még nem is kell :) Aztán valahogy leszoktam róluk, és áttértem a tartósabb, látványosabb rúzsokra, mert nagyon ellustultam és egy szemöldök+spirál+rúzs kombó életmentő lehet. De nemrég megint előkaptam a fényes ajakkencéim, és szépen lassan visszakúsztak a mindennapokba, és felváltva használom őket a Chubby Stick-ekkel. Érdekes, hogy az embernek milyen különböző korszakai vannak, főleg hogy már 14-15 éve sminkelem magam, még kimondani is szörnyű!


Csomagolás: a szájfény különlegessége, hogy az oldalán tükör, a kupakba rejtve pedig két led lámpa található, úgyhogy ezzel a fénnyel bárhol-bármikor ragyogóvá tehetjük ajkainkat (előjött belőlem a költő!) :) A mérete elég nagy, szögletes a formája és külön tetszik a matt kupak, nagyon jó fogása van. A csomagoláson jelezték a főbb tulajdonságait (nem ragad, extra fényes), 6 ml, Angliában készült, de a színkódot én nem találtam, ami nagyon hiányzik - de ha jól saccolom, ez az Illuminate, amely egy natúr rózsaszín szájfény pezsgő színű fénnyel.

Textúra: könnyed, egyáltalán nem ragadós, és magas fényét a sok-sok apró arany pigmentnek köszönheti (felkenve inkább ezüst-pezsgős). Az illata erősen mentolos, ami nekem túl erős, de szerencsére 1-2 perc alatt tovaszáll. Bizsergő érzést is kelt, ami tovább megmarad, én körülbelül 10 percig éreztem, viszont ezt kifejezetten szeretem! :) Felkenve szerintem a balzsamos a legjobb szó rá, ugyanis nagyon vékony, tényleg nem csúszós-ragadós, de a csillámokat picit érezni, ha erősen dörzsölöm össze az ajkaim.

Használat: a tükör elég nagy, a lámpa elég erős, úgyhogy remekül működik, főleg a rosszul megvilágított mosdókban bizonyította hasznosságát. Én mások előtt nem kapom elő sötétben, mert tényleg erős a fénye :D Arra kell vigyázni, hogy ne nézzünk bele reflex-szerűen, engem jól elvakított az első pár használatnál :) 
A tartósságát átlagosnak mondanám, és szép egyenletesen kopik, ami jellemző az ilyen visszafogott színekre. 

Ár, beszerezhetőség: 3.290 Ft, MeMeMe Hungary webshop

MeMeMe Light Me Up High Shine Lipgloss - Illuminate

Összességében nekem nagyon tetszik, szívesen dobom fel bármihez, mert egyáltalán nem kötött, csak kiemeli az ajkakat a ragyogásával. Amit nem szerettem, az a nagyon erős mentol illat, abból kerülhetett volna bele picit kevesebb is! A csomagolásért plusz piros pont, tényleg nagyon jó ez a fény, és nem csak szájfény igazításkor lehet életmentő!


Ti próbáltátok már a márkát?
Mi a kedvenc terméketek tőlük?