[PR] Makeup Revolution paletta - Matte Brights



Nemrég megkeresett a Pink Panda webáruház, és küldtek nekem tesztelésre pár Makeup Revolution terméket. Még nem találkoztam a márkával, úgyhogy nagyon örültem a csomagnak, és amikor kinyitottam, egyből elkápráztattak a paletta vibráló színei! Végre, végre, már olyan régen nyúltam bármihez, ami nem barna... 
Kaptam még egy szemhéjbázist, egy rúzst valamint egy krémes pirosítót, amikről majd jönnek szépen sorban a tesztek. Mostanában sok minden érkezett, látszik hogy elindult a nyári újdonságdömping, úgyhogy igyekszem mindenről írni nektek! Sajnos sminkelni úgysem tudok, mert a szemem körül volt egy kis bőrgyógyászati beavatkozás, ami még legalább egy hétig gyógyulgat :(
De most nézzük, mit is tud ez az élénk, matt paletta!


Csomagolás: nagyon egyszerű, sima fényes műanyagból készült paletta, átlátszó fedéllel. Nincs rajta mindenféle felesleges információ, csak a márkajelzés, illetve a hátoldalon az összetevők, a származási hely, szavatosság (12 hónap) és súly (14 g). Tizenkét árnyalat található a dobozkában, amik nem igazán "színsorrendben" foglalnak helyet, de nekem tetszik ez a kaotikusság. Összességében nem túl minőségi, de 1.890 forintos ár mellett nem számíthatunk másra! :)

Textúra: az összes szín matt, s mint ilyen, egy picit jellemző rájuk a porzás. A palettában néhány szín kevésbé, mások jobban porzanak, de a szemem alá is potyogtak le, úgyhogy érdemes a szemsmink elkészülte után alapozni. Sajnos néhány szín elég gyenge: a szürke, a halványkék, a lila és a rózsaszín alig látszanak a bőrömön. A karomra a swatchok mindenféle alap nélkül készültek, úgyhogy utána a leggyengébb árnyalatokat megpróbáltam előhívni a Makeup Revolution saját bázisával, de azzal is csak pasztellszíneket kaptam. Felkentem hát őket az Urban Decay Primer Porion-re, de még így is csaj 1-2 lehelettel lettek erősebbek. 

Használat: a legélénkebb színek a narancs, a citrom és a hupikék, de láthatjátok majd a szemsminknél, hogy a közepesen fogó színek is nagyon szépen érvényesülnek (pl. a fehér és a két rózsaszín). Viszont a világos kék a szememen sem akart muzsikálni, úgyhogy azok maximum satírozni lesznek jók. Egyébként a színek könnyen összedolgozhatók, csak a füstösítésnél, satírozásnál kell figyelmesen dolgozni, hogy ne foltosodjanak. Illetve ahogyan már említettem, a porolás jellemző rájuk - alulra is került a sárgából és a narancsból, ezért az a kevés kék is bezöldült a szemem alatt. 

Ár, beszerezhetőség: Pink Panda webshop, 1.890 Ft 


Összességében 12 árnyalat 1.890 forintért szerintem nagyon jó, még a pár gyenge szín ellenére is. Ha valaki kísérletezni szeretne, és kipróbálni pár élénk, matt árnyalatot (amit drogáriákban nehéz beszerezni), akkor megér egy próbát. Illetve ahogyan néztem, vannak natúr palettái is a cégnek (kifejezettek UD Naked koppintások, most az Iconic 1 és 2 akciósan kapható), amik nagyon szépek és jobban fognak, azokra is érdemes vetni egy pillantást, ha az eredetire nem szeretnénk annyit áldozni. 


Ti próbáltátok már a márka termékeit?
Mi a kedvencetek?