[PR] Schwarzkopf Professional BONACURE Hairtherapy termékek


Pár hete részt vehettem a Schwarzkopf bemutatóján, ami a Schwarzkopf Professional Akadémián került megrendezésre. Nagyon modern, igényes helyet alakítottak ki az Akadémia számára, ahol én speciel örömmel tanulnék :) Amikor hajas dolgokról van szó, mindig elfog a vágy, hogy kitanuljam a fodrász szakmát is... :) No de visszatérve a lényegre, az előadás során megismerkedhettünk rengeteg termékkel, és a BONACURE családdal, amely egy megújuláson esett át - rengeteg teszt és kutatás után még tovább tökéletesítették a termékeket, és új külsőt is kaptak. Minden családot külön szín jelöl, el sem lehet téveszteni!

Az előadáson volt szó a haj szerkezetéről, és hogy milyen hatások érhetik a hajat (hőhatás {nap, szárítás}, UV sugárzás, fésülés, stb.), és ezeket a hatásokat hogyan vizsgálják laboratóriumi körülmények között. Nekem ez a rész tetszett a legjobban, nagyon jók a kis videók, ahogyan a robotok fésülik és "stresszelik" a hajtincseket újra és újra és újra...

Visszatérve a BONACURE családra, a szabadalmazott Cell Perfector Technológia található meg ezekben a termékekben, mellyel visszanyerhető a hajfelszín természetes, eredeti minősége, ezáltal védettebb lesz a káros külső hatásokkal szemben. Ez a működését tekintve úgy néz ki, hogy a természetes haj 21 szénatomból álló láncokat tartalmaz, melyek sérült haj esetén hiányoznak. Az új Cell Perfector technológia ezt a lehető legjobban építi vissza, és 18 szénatomból álló láncokat hoz létre - míg a korábbi termékek csak 12 szénatomból álló láncig tudta visszaépíteni a hajat. 
Ez így nagyon tudományosan hangzik, de közben folyamatosan néztük a videókat, hogy milyen a haj szerkezete: pl. az egészséges hajon leperegnek a vízcseppek, a sérült hajon viszont egyből beszívódik. Majd a BC kezelést követően a regenerált haj újra taszította a vizet :)


Ebben a videóban meg is tudjátok nézni, amiről beszéltem, a szánláncok is benne vannak! :)

Plusz az új termékek, mint a BB krém hajra, mely egy hidratáló balzsam, vagy a Q10 plus szérum, mely újjáépíti a hajszerkezetet. Nekem még az a spray tetszett nagyon, amivel hajfestés előtt át kell permetezni a hajat, majd megszárítani, és csak aztán festeni - ennek a segítségével a festett haj megőrzi azt a minőséget, amilyen a lenőtt rész volt, tehát a teljesen természetes, kezeletlen hajét. Ki kell próbálnom! :) És hogy a hajápolás még személyre szabottabb legyen, PowerShot-ok közül is tud válogatni fodrászunk - ez egy olyan kis fiola, ami koncentrált hatóanyagokat tartalmaz - regeneráló, hajkisimító, fényfokozó - és bele lehet keverni a hajápoló balzsamba vagy pakolásba.

Egyébként a Schwarzkopf szalonokban különböző kezelések közül válogathatunk, erről is van videó, és itt élesben láthatjátok a Power Shot-okat:


A három szalonterápia:
S/ EXPRESS POWER SHOT - 5 perces villámgyors személyre szabható hajterápia
M/ INTENZÍV POWER SHOT - 10 perces kényeztető élmény a szalonban
L/ DELUXE POWER SHOT - 20 perces hajápolás

További újdonság még az Igora Royal Metallics trendkollekció, mely hajfestékek egyedi irizáló hatásúak, hideg-meleg visszatükröződéssel és metálfénnyel. Nekem nagyon tetszettek ezek a színek, itt is érdemes megkuksolni a videót:



És végül, de nem utolsó sorban a nyár előtt nem maradhatnak el a napvédő hajápoló termékek, melyeket még a kezdő képen láthattatok. Bennük UVA/UVB fényvédelem van, illetve tartalmaznak Panthenolt és AMINO CELL REBUILD technológiával védik a hajat. Ha ez még nem lenne elég, Tahiti Monoi olaj gondoskodik az ápolásról és a fényről. Ezeket a termékeket már elkezdtem próbálgatni, de még nem tudok véleményt mondani, csak hogy nagyon puhi lett a hajam :) Remélem, majd nyaralásra is sor kerül, és akkor a lehető legélesebben tudom bevetni, de ha lesz ilyen, az csak ősszel :(



Na de jöjjön egy kis mesélés is: a bemutató után nagyon beleszerettem ezekbe a termékekbe, de mivel csak Schwarzkopf szalonokban lehet hozzájutni, picit megfeledkeztem róluk. Aztán mentem a szokásos hajfestékemért a Nagymező utcai fodrászkellékesbe, és kérdeztem a fiúkat, hogy itt és most mi a legjobb balzsam, amit ők tartanak, mert a saját hajápolási rutinomat kevésnek érzem a szőkített hajamra. Erre mit mutattak nekem? Naná hogy a BONACURE FIBREFORCE balzsamot... :) Félve kérdeztem meg az árát, de amikor kiderült, hogy 2500 forint körül van, azonnal lecsaptam rá. Megláttam a kis Repair Rescue krémet is, ami nekem annyira megtetszett a bemutatón, úgyhogy azt is elhoztam. Ez nagyjából 3800 körül volt, ha jól emlékszem. Őket már hetek óta használom, úgyhogy írok is róluk,


Szóval én alapvetően ugyanazokat a termékeket használom, amit a fodrászom, róluk már sokat írtam. De amióta kiszőkültem, kevésnek érzem őket, vagy már megszokta a hajam, nem tudom... De ha a fodrászom csinálja meg a hajam, akkor imádom, gyönyörű, fényes, vékony szálú, szép az esése, stb. Pedig még a kefém is ugyanolyan, csak a hajszárítóm nem... :D Jó, persze, magamnak nem tudom úgy megszárítani, nem is várom, de amikor én csinálom, akkor szénakazal, töredezett, sprőd és fénytelen. Hát ebből lett elegem! 
És amikor kipróbáltam az új balzsamot és krémet, gyerekek, elsőre sikerült majdnem olyan szépen beszárítanom a hajam, mintha fodrásznál jártam volna! Persze nem teljesen, de az már ugye a hiányzó szaktudás, meg hogy nem érem el úgy a saját hajam, és a hajszárítóm sem olyan profi :)
A balzsamnak egy titka van, hogy kell neki időt adni. Ha nagyon sietek és nem hagyom fent elég ideig, akkor is szép puha lesz a hajam, de azért nem _annyira_ mint szeretném. Egyszerűen annyit tudok róla mondani, hogy a használata után a hajszerkezetem tényleg "lezárul", nincsen semmi érdes hatás, és szép vékonyak lesznek a szálak, valamint nagyon könnyen kezelhető.
A kis krémet pedig úgy használom, hogy a vizes hajamon eloszlatok egy kis borsónyit hajolajjal kikeverve (argán olaj vagy a Kerastése olaja), befújom a Moisture Kick spray-vel, majd részenként megszárítom, és a végén a száraz hajaom is eloszlatok egy nagyon keveset. Így még az a pár szál is, ami össze-vissza áll, szépen lelapul és normalizálódik a frizurám :)
(Ja mert hogy a Moistuire Kick fújós hajkondícionálóból kaptam egy kis mintát a fodrászkellékesnél, de elfelejtettem lefotózni... Az is sokat segít, ha még szárításnál úgy érzem, hogy oroszlánosodik a hajam :)

Szóval összességében nagyon elégedett vagyok, mert szerintem teljesen megfizethető ára van ezeknek a termékeknek, és a hatásuk is azonnali, engem rögtön meggyőztek. Még azt a spray-t is szeretném kipróbálni, ami a hajfestés előtt használandó, nagyon izgatja a fantáziám... :)

Ti találkoztatok már a BONACURE termékekkel?
Mik a tapasztalatok?