Napi smink - Neonpink ajkak fesztiválra (step-by-step)

A nyár a neon színeké, ez tagadhatatlan. Én azonban ruhában nem szeretem, sajnos számomra sokszor egyszerűen csak olcsónak hat. Ezért inkább a körmeimen, az ajkaimon vagy csak ékszereken viselek ilyen árnyalatokat, de egy igazi, lüktető neon árnyalat ilyen picike felülettel is teljesen meg tudja változtatni a megjelenésünket!
Most nem simán egy neonpink rúzst mutatok nektek, hanem hogy pigmenttel hogyan varázsolhattok olyan ajakfestést, melyet a modellek viselnek a kifutókon és a legnagyobb magazinok hasábjain. 
Az egész sminkhez nem kell sok termék, igazán nyár és fesztiválbarát, úgyhogy bátran vessétek be! Ami még ad egy kis csavart - ha nem lenne elég az üvöltő rózsaszín száj, hogy az alsó pilláimat narancssárga spirállal hangsúlyoztam! Szerintem nagyon extra, de nem feltűnő, csak még több játékosságot ad a sminknek - és nem utolsó sorban kiemeli a zöld szemem.
Bátran lessétek el ti is ezt a trükköt, mert a pigmentnek hála olyan lerobbanthatatlan lesz a szín, hogy reggelig táncolhattok! (De azért ne felejtsetek el szívószállal inni ;)


1.) A MAC Prep+Prime Lip-pel alapoztam a szám. Ez azért nagyon fontos, hogy ne száradjon ki az ajkunk, hiszen védőréteget képez.
2.) Neonpink ceruzával kontúroztam, picit meg is emeltem a felső részt. Az egészet nem satíroztam át, mert a pigment úgyis tökéletesen fed, plusz nem szerettem volna még egy vastag réteget, amitől csak száradnak az ajkaim. (MAC Chromagraphic Pencil - Process Magenta)
3.) Jöhet a rúzs, közvetlenül, picit vastagabban! Itt egy krémesebb darabot választottam, hiszen abba jobban tapad a por. Azért nem is túl krémeset, mert akkor valami furcsa massza képződne az ajkainkon :) (Chanel Rouge Allure Velvet - 42 L'éclatante)
4.) Végül szépen türelmesen, apránként haladva beleütögettem a pigmentet a rúzsba egy tömör, lapos ecset segítségével. Itt arra érdemes vigyázni, hogy a por szállhat, és könnyen megülhet az ajak körül, illetve akár egy vakus fotóval is leellenőrizhetitek, hogy nem tűnik-e foltosnak a képen. (MAC Pigment - Magenta Madness)
5.) Tádááám, kész is a vibráló, matt, neonszínű száj!



Arc: Estée Lauder Double Wear - 2C2 Pale Almond 02
Illamasqua Cream Blusher - Promise
MAC Powder Blush - Harmony
Kryolan Translucent Powder - TL.11

Szem: MAC In Extreme Dimension spirál
Chanel Inimitable Mascara Waterproof - 77 Orange Touch

Szemöldök: MAC Veluxe Brow Liner - Strawberry Blonde

Ajak: MAC Prep+Prime Lip
MAC Chomagraphic Pencil - Process Magenta
Chanel Rouge Allure Velvet - 42 L'éclatante
MAC Pigment - Magenta Madness