Kreatív Kedd - Ásványok


Mai témánk az ásványok csodás és csillogó világába vezet el - vicces, mert pont ma néztem a metrón, hogy ásványkiállítás lesz Budapesten, úgyhogy elég aktuális témát találtunk! :)) Az én sminkem az egyik kedvenc ásványom, az ametiszt ihlette - amúgy is imádom a lilát, de a hegyikristály mellett tényleg ez a kedvencem! A sminket egy kicsit a hétvégi Life Ball is befolyásolta - ez Európa legnagyobb jótékonysági eseménye, mely az AIDS és HIV áldozatait támogatja, illetve hívja fel a figyelmet a problémára. Mivel a MAC is elöljáró ebben a harcban, és már többedik éve készítik a sminkeket a backstage-ben, idén nekem is lehetőségem nyílt event team tagként részt venni! Ez óriási megtiszteltetés és szakmai előlépés, csodálatos volt nézni a senior artistokat munka közben. Nem kisebb bemutatókra sminkeltem, mint a Lanvin és Viktor&Rolf, úgyhogy ez volt életem egyik legcsodálatosabb napja! Imádtam a nyüzsgő backtage-et, ahol híres modellekkel dolgozhattam (ott volt Shaun Ross is, neves albínó modell), de egy lépésről láthattam Amanda Leport vagy Marcia Cross-t is :) Sajnos Vivienne Westwood-dal nem futottam össze, pedig ő is bemutatott és jelen volt az estén :(( 
Minden estere a buli elég "különleges" volt, hogy így mondjam - rengeteg meghökkentő és extrém ruhát láthattunk (de azért nem voltak túlöltözve a jelen lévők...), mivel a party-nak minden évben van egy témája - idén ez a "garden of earthly delights" volt. Szóval nem ragozom tovább, lett a sminknek egy kis travi beütése :) Akit érdekel, az olvasson utána egyébként, és nézegesse meg a képeket, megéri! ;)


Szóval a smink: próbáltam minél több lilát és fehéret belecsempészni, na meg persze mindent, ami csillog! A mozgó szemhéjamra pedig strasszok és ezüst szegecsek kerültek (látványos, de roppant kényelmetlen...). Így elnézve a képeket, lehetne kidolgozottabb is, de már ezer éve nem pihentem ki magam, sajnos meglátszik. És csak az egyik oldalam lett kész, mert a szemem úgy elkezdett könnyezni, ahogyan illik :'D





A többiek munkája:
Anita