MAC újdonságok és mini tesztek


Nem szerettem volna mindennek külön posztot szánni, úgyhogy összeszedtem a legújabb MAC-es cuccaim, és mivel már néhányból csak pár darab van, gyorsan írok róluk. Sajnos a képek szörnyűek lettek, mert amikor nekiálltam fotózgatni, nagyjából öt másodpercenként sütött ki majd bújt el a nap :) Ehhez sajnos nem tudtam igazodni, mert akkor megőszültem volna :DD De azért remélem, a lényeg látszik:


Fluidline Sassy Moss (Fantasy of Flowers LE) - Ezen a tuson nagyon sokat gondolkoztam, itthon nem is vettem meg, ehhez hozzájárul hogy szinte azonnal elkapkodták. Aztán amikor Prágába mentünk sminkelni, akkor benéztünk a MAC-be is, és ott már nem hagyhattam a polcon árválkodni. :) Már csak azt sajnálom, hogy a lilát nem vettem meg :( 
A tulajdonságai egyébként megegyeznek a többi Fluidline-nal: könnyen kezelhető, krémes tus, amit akár alapnak is használhatunk. Apró arany csillámok vannak benne, ez adja szerintem a szín különlegességét.


MAC Studio Sculpt Lash szempillaspirál - szintén újdonság, de velünk marad. Először nagyon fura volt ez az új kefe, de korábban már volt egy hasonló Clinique spirálom, amit nagyon szerettem. Ezen két sorban vannak a műanyag kefék, mindegyik egy kis ágacskát formál, így nagyon jól megragadják a pillákat, és könnyű hozzáférni a tövükhöz. Az eredmény dús, hosszú pillák, erősségre egy 1-től 5-ös skálán valahol 3-4 körül. Számomra ideális hétköznapi darab lett, ennél erősebben ritkán spirálozok, vagy akkor már műszempillát használok. Egy baj van vele: egyszer sikerült lekönnyeznem, remélem ez máskor nem fordul elő.


Szemhéjpúderek - Nylon, Aqua, Folie, Espresso (a swatchokon ilyen sorrendben vannak. Három állandó szín, az Aqua pedig MAC PRO árnyalat, és erre is Prágában bukkantam, pedig az nem is volt pro bolt :) Szerintem mindegyik nagyon alapdarab (kivéve persze az Aqua-t), ideje volt őket beszerezni.


In Extreme Dimension Eyeshadow Legendary Luxe (Alluring Aquatic LE) - ezeknek a szemhéjpúdereknek nagyon különleges hibrid textúrája van: olyan apróra őrölt szemcsékből áll, hogy szinte krémesnek tűnik az állaga. Szerintem még van az összes színből, úgyhogy érdemes lecsapni ezekre a kis gyöngyszemekre! A kollekció csomagolása is rettenetesen különleges: imádom ezt a metál tengerzöldet, ami ráadásul szó szerint vízcseppes, azaz kis bubik vannak rajta. A szemhéjpúder is különleges formát ölt: egy aprólékosan megformált hullám borítja, alatta pedig MAC logók sorakoznak. Jó darabig nem is volt szívem belenyúlni... :)


Patentpolish Lip Pencil Revved Up - mind közül ez a kedvencem, és ennek a megjelenését vártam a legjobban! Nagyon megszerettem az ilyen rúzsceruzákat, és a MAC külön el is találta a textúrát. Könnyű eloszlatni, egész zselés a textúra, de nem fut ki a vonalból, hidratál és színt is ad (voltak erősebb és gyengébb színek is a kollekcióban). Sajnos ez nem marad, és már csak egy-egy árnyalat van, de én már most imádkozom a visszatérésükért! Nyárra egy könnyű, vizes színt választottam, ami mindig kéznél lesz, nem zavar a viselete és mindenhez passzol.


Aquatic Alluring ecset #127 - multifunkciós kis arcecset, aminek az elődjét is imádtam (#128). Ez picit hosszabb, picit lazább, és kiváló pirosítani, bronzosítani, de ugyanúgy lehet vele alapozni is. Én főleg csontosításra szántam. Olyan puha, hogy egész nap tudnám simogatni..... :)


Nos, ennyit gyorsan és röviden az újdonságokról. Ha még nem csaptatok le a kedvencetekre, akkor itt az ideje, mert már nincs sok hátra! 

Ti vettetek mostanában valamit? :)