Kreatív Kedd - Cirkusz



Ismét jelentkezik a KK! :) Mivel mindenkinek elég zűrös az élete, ezért úgy döntöttünk, hogy a régi kéthetes rendszert kicsit kitoljuk, és minden hónap első keddjén kreatívkodunk, így van idő igényes munkákat készíteni! Persze én most is utolsó este csináltam meg, de azért igyekeztem nem összecsapni!
Az inspirációt ezúttal a cirkusz világából merítettük, ami nagyon színes és tág fogalom, úgyhogy törtem picit a fejem rajta. Először az ugrott be, hogy belebújhatnék egy férfi mágus bőrébe, de aztán rájöttem hogy egy erős arckontúr és egy rajzolt bajusz nem nagy truváj, főleg ha se cilindere se nyula az embernek. Aztán gondoltam, hogy valahogy magát a cirkusz és egy hatalmas piros-sárga csíkos ponyvát kellene megeleveníteni, de igazából ezt is elvetettem :D Végül beugrott a legtesthezállóbb megoldás, miszerint az 1800-as évek végén, és a 900-as évek elején a tetovált nőket cirkuszi látványosságként mutogatták:


Mivel nem vagyok nyakig szétvarrva, előtúrtam egy régi tetovált felsőmet, a hajamat pedig a Dior egy régebbi bemutatója inspirálta. Tollal díszítettem, és a gyöngysor sem maradhatott el. Ezeken a hölgyeken tényleg a tetoválás volt a fő attrakció, amit csodásan kiegészített a ruha és a rengeteg ékszer, fejdísz, azonban sminket nem igazán viseltek. Én ezért csináltam inkább valami durva, 20-as éveket idéző sminket nagy, fekete szemekkel, rajzolt szemöldökkel, erős pirosítóval, vibráló piros rúzzsal és persze extra műszempillákkal. 









Hahh, én úgy szeretnék néha ilyen sminkkel, hajjal emberek közé menni... :) Kár, hogy erre nem nagyon van esemény...

Nézzétek meg a többiek munkáját is:
Calo(z) | Nitu | Niki