Napi smink - Dupla tusvonal 2.0


A múltkori dupla tusvonalas smink klasszikusabb verziót képviselt, mivel egy narancsos piros rúzzsal kombináltam, és a szememre csak egy kis mélyítés került. A mostanit natúr ajkakkal álmodtam meg, mivel a szem abszolút hangsúlyos, kevertem a füstös és a vonalas technikát. Az izgalmat itt is az adja, hogy a tusvonal két végből áll - szemből nézve csak egy vastag cicás ív látszik, de ha lefelé pislantok, előjön a mélyítőívbe behúzott vonal is. A Redken bemutatóján viseltem a Trafiq-ban, úgyhogy a műszempilla sem hiányozhatott! :)


Pontos terméklistát már nem tudok sajnos, de a szemhéjpúderek Bobbi Brown árnyalatok: Banana, Camel, Saddle, Chocolate, és picit belül világosítottam ki a MAC Blanc Type szemhéjpúderrel. A műszempilla az egyik kedvencem, DollyWink, amit azért szeretek, mert belül kisebbek a tincsek, kívül pedig hosszabbak és hangsúlyosabbak. Az ajkamon Yves Saint Laurent Rouge Volupté van 1-es árnyalatban, rajta a MAC Cremesheen Paper Lantern szájfénnyel.