Kreatív Kedd - Országok


A mi kis főnixünk, a Kreatív Kedd ismét életre kel hamvaiból, és megint jelentkezünk kéthetente kedden valamilyen tematika köré épülő sminkekkel. Én nagyon örülök neki, mert igazán hiányzott, viszont azt ismételten nem tudom megígérni, hogy mindig kész leszek, de az fix, hogy nagyon fogok igyekezni! Vicces és egyben félelmetes amúgy, hogy régen mindent magamon gyakoroltam, még a sminksuli és a blog előtt is csak otthon ücsörögtem és este sminkelgettem magam, hogy aztán gyorsan lemossam... Most pedig már annyira nincs erre időm, és teljesen átszokott a kezem arra, hogy másokon dolgozzak, hogy kifejezetten nehezemre esett, komolyan kiestem a mindennapi gyakorlatból :D Úgyhogy pláne igyekszem komolyan venni, és ez számomra egy remek kísérletezési felület is - tegnap például fekete rúzsba kipróbáltam egy gyönyörű, fémes reszeléket beleütögetni (valami körmös cucc), ami csodaszép volt, de a lemosása annyira fájt, hogy máson nem fogom megismételni :'D Instán amúgy volt is róla kép, na de térjünk rá a KK-ra....


Eheti témánkat különböző országok inspirálták, én Japánt választottam. Bár ott még soha nem voltam, de mindig is nagyon vonzott, főleg az a sokoldalúság, ami rájuk jellemző: erősek a tradícióik, nagyon karakteres a gésák és szamurájuk világa, hihetetlen léptékű a technológiai és építészeti fejlődés, de vannak csodaszép tájaik és tenger öleli körül az egész szigetet (haha). A sminkem középpontjába a sintó vallás jelképét, a Torii-t helyeztem, melyek egyfajta kapuk, és egészen pontosan  valami ilyesmi inspirált:


Direkt párosítottam ezt a sok narancsos-pirosas árnyalatot rózsaszínnel, hogy kontrasztosabb, de egyben finomabb legyen a végeredmény, és picit a cseresznyevirágokat is felidézzem a sminkemmel. Nem szerettem volna klasszikus piros gésa ajakfestéssel túl erőltetetté tenni az egészet, mert akkor gonosz sárkányfejem lett volna, annál valami sokkal légiesebb volt a célom :) Akár mint egy szálló főnixmadár a cseresznyefák fölött, ha vissza szeretnék térni a kezdő képre. A tusvonalakra meg már említettem, hogy ráfeküdtem, úgyhogy próbáltam minél extrább megoldásokat, üres tereket variálni, és egy kis fehérrel még kontrasztosabbá tenni az összképet. Az alsó résszel vért izzadtam, sajnos már nem szép feszes a szemem alatti bőr, bár nekem alapból sem volt az soha, de azok a fránya ráncok megnehezítik egy ilyen smink megalkotását... :)





Remélem, ti is annyira örültök a KK újraéledésének, mint én, és jövünk kéthetente kedden a posztokkal! Én megint azt várom a legjobban, hogy a többiek munkáját megnézhessem :)

Kukkantsatok be ti is:
Anita | Suzie | Mara | Niki