L'oréal Blogger Day


Szombaton a L'oréal székházába voltam hivatalos, hogy részt vegyek egy workshop-okkal összekötött bemutatón. Suzie-val együtt érkeztünk az óbudai irodaépületbe, és élveztük a csodás napsütést, szuppper idő volt :) Maga az épület is nagyon szép, majd egy kis várakozás után be is jutottunk a L'orélal főhadiszállására, ahol finom falatkákkal és italokkal vártak már ránk. Mindenki nagyon kedves volt, bár annyi volt az új arc, hogy már nem is tudom követni, de remélem lassan majd mindenkivel sikerül személyesen is megismerkedni! :)
Épp mire feloldódtam és elkezdtem fotózgatni a fali vitrinekben sorakozó termékeket, addigra el is kezdődött az előadás, úgyhogy rohantam be a terembe:


Három nagyon kedves hölgy tartott nekünk rövid, lényegre törő, de mégis részletes előadást a saját márkájukról, részlegükről. Nagyon tetszett, hogy mindenki 'passzolt' az általa képviselt márkához, és tényleg szívből jött a mondandójuk, sok érdekes információval gazdagodtunk.
A L'oréal rengeteg márkát ölel fel, melyek nagy része kapható itthon is, illetve terveznek új bevezetéseket, és reméljük, szépen-lassan még több márka közül válogathatunk. Nagy hangsúlyt fektetnek a kutatásra és a fejlesztésre, illetve kínálatukban szerepelnek professzionális és a nagyközönségnek szóló termékcsaládok, márkák is.  
A prezentációk egyébként bővelkedtek videókban is, amiket én külön szeretek, mert a látványvilág, a zene, a felépítés sokkal jobban körbeír egy márkát, egy célcsoportot, mint bármilyen szó.


Utána sokkal interaktívabbá vált az egész, mert a kis 'munkaasztalokon' megcsodálhattuk közelebbről is a termékeket, illetve lehetőségünk nyílt elbeszélgetni a márkák képviselőivel, valamint Larion Oscar és Hajas László avatott be minket a kulisszatitkokba. A szuper hajszínezőket is ki lehetett próbálni, úgyhogy azonnal kialakult a nyüzsi :D Oscar egyénisége igazán elragadó, és nagyon vicces, úgyhogy nála kifejezetten nagy volt az érdeklődés, és sajnáltam, hogy a hajszárítók zajától csak foszlányokat hallottam :) Zsuzsival inkább nekiálltunk boncolgatni a bőrápolási termékeket, és a hajas cuccokat, valamint Lacit faggattuk a hajgöndörítés-hajápolás rejtelmeiről. 




Kriszti sminkje készül :)

Dia pedig a hajszínezőt próbálta ki

A végén pedig szuper termékeket kaptunk, sokukra már az előadás alatt is nagyon kíváncsi voltam, úgyhogy el is kezdtem próbálgatni őket! Hamarosan érkeznek a tesztek :) Nagyon örülök, hogy ott lehettem, mert sok érdekességet ismertem meg, és jó volt kicsit kikukucskálni a sminkek világából, és új arc- és hajápolókat próbálgatni! 

Legközelebb pedig igyekszem még többet fotózni, de sajnos hangulatképekben van még hova fejlődnöm! :)))))))