Elfogyott IX.


Már nagyon régen nem volt ilyen poszt a blogon, úgyhogy jó sok termék gyűlt össze, amiről írok nektek egy pár soros kis összefoglalót, mert csak úgy lehet igazán véleményt mondani, ha az ember elhasznált valamit. Van olyan is a listán, ami már sokadszor szerepel, szerintem ennél jobb ajánlás nem is kell :)

MAC Fix+ 100 ml - a MAC egyik kultikus terméke, ami mindenre jó :) Alapvetően nem fixál, de szerintem ha egy krémes termékre (pl. alapozó) teszünk púdert és pirosítót, majd lefújjuk az egészet a Fix+-szal, akkor a porok beleolvadnak az alapozóba, így szerintem tartósabb is, illetve sokkal természetesebb a végeredmény, eltűnik a púderes hatás. Ezen kívül a hidratáló hatásáért szeretem, akár smink előtt, akár smink után is csodát tesz a bőrrel. Pigmenteket is ezzel szoktam feltenni, akár a bőrt, akár az ecsetet is nedvesítve. Már újravettem, de csak a 30 ml-es picit, mert nagyon sokáig elég, és azt könnyebb munkákra vinnem.

The Body Shop Aloés szemkörnyékápoló 15 ml - nagyon szerettem ezt a hidratálót, könnyen beszívódott és szépen feltöltötte a bőröm, viszont most erősebb, ránctalanítóbb krémekkel próbálkozom. Ezt inkább fiataloknak ajánlanám, vagy azoknak, akiknek nincsen alapvető problémájuk a szemkörnyékükkel, csak hidratálni szeretnék azt. 

Helena Rubenstein spirál - régi nagy kedvencem, csodás dús, hangsúlyos pillákat varázsolt. Mindig kacérkodom az újravétellel, de mindig van több spirálom használatban, ezért halogatom a dolgot... :)

Essence Smokey Eyes spirál - a nagy kedvencem drogériás spirálokból, hatttalmas pillákat csinált, kicsit össze is ragasztotta őket, de még gusztusosan. Megszakadt a szívem, amikor kivonták, de még van egy tartalékom... :)

The Body Shop grapefruitos testvaj 50 ml - az édes citromos és az epres mellett a kedvenc illatom, azért szerettem nagyon, mert egyből felfrissített, miközben hidratálta a bőröm. Ha nem is testvajat, de grapefruitos cuccot még biztosan fogok venni!

The Body Shop kamillás sminklemosó 150 ml - főleg a szemsminkem szoktam leszedni vele, utána pedig a Biodermával eltávolítani a maradványokat. Nekem nagyon bevált, dörzsölés nélkül lehozott mindent az olajnak köszönhetően, és elkezdte a szemkörnyék hidratálását. Ha elfogynak a lemosóim, újraveszem.

Bioderma Sensibio micellás víz 500 ml - magamra, mindennapos sminklemosásra nem igazán vált be. Hiába való érzékeny bőrre, nekem kiszárította az amúgy nem érzékeny arcom, és a spirált sem szedi le. Amire viszont szeretem, hogy sminkelés előtt finoman áttisztítom vele az arcom, illetve ahogy fent írtam, olajos lemosóval kombinálni. Újra is vettem, a kisebbet, mert munkához nagyon jó előkészíteni a bőrt, és nem hagy ragacsos érzetet.

The Body Shop mézis testradír 200 ml - majd egy évre volt elegendő (hetente-kéthetente hazsnálom), isteni az illata, jól végzi a dolgát, fürdőpamaccsal szuperül habzik. Télen már újravettem :)

MAC Prep+Prime áttetsző púder 6.3 g - remekül fixálja a sminket, és minden bőrtónushoz illeszkedik, ezért imádom a munkámhoz használni, mert nem érhetnek váratlan meglepetések. Mivel optikai fényvisszaverő púderek vannak benne, vigyázni kell fotózáson vele, de élőben szinte 'kiphotoshopolja' a bőrt, eltünteti az apró hibákat. Még van belőle porított verzióm, de biztosan újraveszem.

MAC Fluidline Blacktrack 3 g - a kedvenc zselés tusom, könnyű vele dolgozni, intenzív szénfekete és ez is nagyon sokáig elég. Satírozva, alapnak is kiváló, és jól bírja a strapát. Már újravettem :)

Yves Rocher málnás testápoló 400 ml - könnyű, gyorsan felszívódik, és jó nagy, így szintén kiadós. Én az illatát is szeretem, bár picit mű. Érdemes hozzá pumpát venni, mert öntögetni rémálom :) Egy barátnőmtől teljesen véletlen ezt kaptam ajándékba, úgyhogy nem is kellett újravennem :D

The Body Shop édes citromos tusfürdő 250 ml - ahogy említettem, a kedvenc illatom, ebből valami mindig van itthon :) Persze az elmúlt időszakban nem csak ezt használtam el, de a többi flakont nem rakosgattam, mert javarészt Baleások voltak. Most meg egyszerre kb. négy tusfürdő van használatban, úgyhogy jó lassan fogynak :)

The Body Shop teafás arctisztító 250 ml - problémás bőrre való erős arctisztító, amit csak hetente 2-3 alkalommal használok, hogy ne szárítsa ki a bőröm. Remek a fertőtlenítő is gyulladáscsökkentő hatása, amióta ezt használom, alig van pattanásom, illetve ami kijön, az is gyorsan elmúlik. Ezt is újravettem :)

MAC Vulkáni radír 100 ml - szintén nagy kedvenc, régi követőim sokszor olvashattak már róla. Évek óta hű vagyok hozzá, nagyon pici kell hogy kíméletesen áttisztítsuk az arcunkat. Cukor és vulkáni hamu van benne, maszkként is felrakhatjuk. Most picit háttérbe került, mert a Baviphat mangós arcradírt használom, amiről hamarosan olvashattok.

Clinique Airbrush Concealer 1.5 ml - könnyed, mégis jó fedésű, filces korrektor. Tervezem újravásárolni, több színben is, mert nagyon jó munkához, és könnyen kezelhető. Szépen eltünteti a karikákat, és ebben is vannak optikai diffúzorok, úgyhogy simább látszatú lesz tőle a bőr. Kár, hogy csak kevés színben van, amik elég világosak is.

Catrice Light-Reflecting korrektor 1.5 ml - sűrűbb, mint a Clinique, de ennek is szép volt a fedése, és jól illett a bőrszínemhez, úgyhogy ez volt az utazós korrektorom, mindig a neszeszeremben hordtam :) Viszont jobban szeretem a könnyed korrektorokat, úgyhogy szerintem nem ezt fogom újravenni.


Ebben a posztban jó sok kedvencem felbukkant, amit már akár többedszer is újravettem, és sok volt a TBS termék is :) Örülök neki, hogy végre megtaláltam a bőrtípusomnak megfelelő termékeket, és egyre kevesebbet csalódok. Ez meglátszik a bőrömön is, persze még nem tökéletes, de a sok törődés tükröződik rajta, és jó úton haladok! Csak amire elmúlnak majd a bőrhibáim, addigra ráncos vénlány leszek! :'DDD

Ti újraveszitek, ami bevált, vagy kísérletezgettek tovább? :)
Mi az, amit mindig pótoltok?