TESZT - Chanel Rouge Allure Velvet 42 L'éclatante


Milánóban nem tudtam ellenállni, és elhoztam a Chanel Rouge Allure Velvet bársonyos pink rúzsát, a L'éclatante-t. Imádom ezt a csomagolást, nagyon elegáns, hogy gombnyomásra nyílik (pontosabban alul megnyomva kicsúszik a tokból a rúzs), és persze pont ilyen pinkem nincsen! Nagyon nehéz körülírni és lefotózni a színt: első ránézésre nekem az üzletben kifejezetten korallos pinknek tűnt, utána viszont már kékes tónusúnak láttam. Aztán amikor először fotóztam a teszthez, teljesen belilult, és úgy nézett ki rajtam, mint a MAC Candy Yum-Yum, úgyhogy elég mérges voltam, mert narancsosabbra számítottam (kb mint az Impassioned, csak mattban). De aztán újrafotóztam, mert azok a képek szörnyűek lettek, és most már sokkal jobban hasonlít önmagára az ajkaimon :) De egyébként a Chanel honlapján kifejezetten púderes a szín, na az azért nem igaz! :)

Most nem boncolgatnám részletekig a csomagolást, azt úgyis láthatjátok, hogy megér egy misét, a színről pedig már szó esett. Inkább beszéljenek a képek :)

A lényeg sokkal inkább a velvet textúra, tehát egy bársonyos, matt rúzsra számíthatunk. Viszont egyáltalán nem száraz, könnyen siklik az ajkakon - nem is szárít, de nem is hidratál. Amire nagyon oda kell figyelni, az az ajkak állapota: lehet hogy ezzel nyáron nem lesz gond, de így tél végén, cserepes ajkakra felejtsük el! Az első fotókat emiatt kellett kidobnom: nem is volt vészesen száraz a szám, csak picit belül felhámlott, amit annyira kidobtak a képek - vagyis a rúzs, hogy vállalhatatlanok lettek. Akár még egy kíméletes ajakradírt is javasolnék minden használat előtt, mert valóban mindent kihoz. Sajnos van még egy hátulütő is: egyáltalán nem tartós, legalábbis nem egy matt rúzshoz képest. Szerencsére valamennyire nekem megfogja a színtelen ajkaim, ezért nem olyan feltűnő, de ez a bársonyos-poros textúra könnyen int pát, ha összeér valamivel (evés, ivás, puszi-puszi). Ezért én a jövőben csak ceruzával fogom feltenni, mert nekem kell hogy egész nap megmaradjon az intenzív szín, és ne aggódjak a rúzsomért... :)






Itt is láthatjátok, a fotón mennyivel korallosabb - de nem adom fel, egy jó cerkával ki fogom csikarni belőle azt a színt! ;)