Napi smink - Naked 3


Tegnap csináltam egy erős, tusvonalas sminket az Urban Decay Naked 3 palettával, ezt láthatjátok most. Ki szerettem volna próbálni a csillámos tusvonalat és az új Claire's műszempilláim egyikét, úgyhogy volt benne némi kísérleti jelleg is :) A hajam pedig hátra tűztem, és elég bénán vágtam ki a képeket, de higgyétek el hogy nem vagyok kopasz! :D
A tapasztalat még mindig az erről a palettáról, hogy csodaszép és csudajó, de jobban porzik, mint bármelyik Naked, úgyhogy nagyon óvatosan szabad csak belenyúlni. A képeken soknak tűnhet a barackos pír, de leengedett hajjal jó volt, a szájfény pedig csak nagyon szimpla.
A műszempilla is bevált, majd írok róluk részletesebben (ha követtek instán, már láthattátok őket, de ha nem: a Claire's outletben - Premier Outlet, Biatorbágy - 10 termék került 3000 forintba, így vettem 5 pillát), csak a képeken vettem észre, hogy a tövét át kellett volna még húzni fekete tussal.

 -


Hamarosan írok részletes terméklistát, és jön egy hétköznapibb smink is a Naked 3-mal!


Update: használt termékek

Arc: MaxFactor faceFinity alapozó - Warm Almond 45
MAC Mineralize korrektor - NW20
Catrice Transparent Fixing Powder (Welcome To Las Vegas LE)
Clinique Almost Bronzer - 01 Light/Medium
MAC Tenderling Blush

Szem: Urban Decay Primer Potion - Sin
Urban Decay Naked 3 - Strange, Dust, Limit, Darkside, Blackheart
Paris Berlin Intense Liner + Fix+
MAC Eyeliner Mixing Medium + Black Glitter
MAC Naked Pigment
Madina Milano Eye Pencil - 60 (lila), 05 (testszínű)
Essence Multi Action Smokey Eyes spirál
Claire's műszempilla + DUO ragasztó

Szemöldök: MAC Veluxe Brow Liner - Strawberry Blonde

Ajak: MAC Cremesheen Glass - Paper Lantern