A Beauty Bar Galaxy-ban jártam


Szeretnék nektek egy kis élménybeszámolót írni, mert múlt héten a Beauty Bar Galaxy-ba volt időpontom egy arctisztító kezelésre, ahol megismerkedhettem a holisztikus kozmetikával. Hiszem, hogy a szép bőr és ápolt megjelenés nem csak a sminken múlik, és nagyon fontos, hogy mit eszünk, illetve hogyan ápoljuk a bőrünket. Nap mint nap dolgozom emberekkel, érek a bőrükhöz és sminkelem azt, és sajnos azt látom, hogy a normál bőr típusa szinte kihalóban van: rengetegen küzdenek bőrhibákkal, mitesszerekkel vagy akár aknés bőrrel (és nem csak tinédzserek), illetve alig van olyan ember, akinek ne lenne száraz a bőre. Ez mind visszavezethető a rossz táplálkozásra, az alacsony folyadékbevitelre és a helytelen arctisztításra is, ugye a bőrápolásról ne is beszéljünk. Szerintem egy kicsattanóan egészséges, ápolt bőr nem pénz kérdése, mert nem csak a méregdrága krémek (sőt!) használnak, sok olajat találhatunk a piacon, nem beszélve az otthon elkészíthető pakolásokról és radírokról, illetve kozmetikushoz is elég akár 2-3 havonta ellátogatni egy kezelésre, hogy megőrizzük bőrünk fiatalságát. És ami a legfontosabb, az a megelőzés, mert nincs az a csodakrém, ami megbirkózna a mély ráncokkal...

A Beauty Bar Galaxy pedig egy nagyon jó koncepciójú üzlet, tökéletes elhelyezkedéssel: az Opera mögött található, és egy teljes nagy generálra beugorhatunk hozzájuk: van fodrász, körmös, kozmetikus, de egy sminkre is benézhetünk hozzájuk! Az üzlet nagyon igényes, és hozzám külön közel áll az uralkodó pin-up stílus, úgyhogy egyből otthon éreztem magam!

Az üzletet eltéveszteni sem lehet :) Fotó: Nemesházi Péter, forrás
A megnyitó és Márti, az üzlet megálmodója Fotó: Nemesházi Péter, forrás


Amire pedig én érkeztem, az egy arctisztító kezelés, erről szeretnék bővebben írni. Csilla, aki egyébként sminkes és korábbi MAC tréner, a holisztikus kozmetika művelője, ami azt jelenti, hogy nem csak piff-paff megnyomkodja az arcot, hanem az egész testet kezelésbe veszi, és komplexen kezeli a problémát. Miután kikérdezte az esetleges érzékenységeket és betegségeket, egy fincsi hátmasszázzsal kezdett, és azt is figyelembe vette, hogy panaszkodtam az előző napi edzésre :P Ezzel tökéletesen ellazított, és alfában élveztem tovább a kezelést, illetve hallgattam az érdekességeket a kencékről. Panarom és Adrienne Feller termékekkel dolgozik, melyek olyan prémium kategóriás illóolajok, növényi kivonatok és kozmetikumok, melyek 100%-os tisztaságú, természetes alapanyagokból készülnek.
A kezelés lépései nagyjából megegyeznek egy átlagos arctisztítással: először megtisztította az arcom, majd kaptam egy fincsi radírozást gabonaőrleménnyel és arcmasszázst, és élvezhettem az illóolajok jótékony hatását - és ami a holisztikus kozmetika lényege, hogy ezt nem csak a bőrön fejtik ki, de lelkileg is nagyon kedvező hatásúak. Ezután következett a gőzölés és maga a tisztítás, a jó öreg nyomkodás, de egyáltalán nem volt kellemetlen. Utána kaptam egy arcmaszkot, amit Csilla szintén maga kevert ki, és tökéletesen a bőrömhöz igazította. Ehhez többfajta agyagot és olajat használt, és nagyon jól esett a bőrömnek. Ami külön tetszett, hogy ennél a lépésnél nem hagyott magamra percekre, hanem átmasszírozta a karom és a mellkasom, és mivel éppen kifelé jöttem a megfázásból, még mirtuszt is kevert az olajok közé, segítve a gyógyulást.
Amikre még emlékszem, az az ilang-ilang, a geránium (ez egy muskátlifajta olaja, imádom az illatát), hársfa virág kivonat, rózsavíz, illetve különböző esszenciák, kész keverékek.
A kezelés végén még kaptam egy pohár vizet pár csepp rózsaolajjal (vagy rózsavízzel?), ami nagyon fincsi volt és jól is esett :)

Az arcom pedig hálás volt, szerencsére aznap nem is kellett sminkelnem (mindig igyekszem úgy menni kozmetikushoz, hogy legalább aznap ne kelljen semmit magamra kennem), és egészen estig fent hagytam az olajokat. Majd miután lemostam, még a saját Bobbi Brown grapefruitos-gerániumos krémemmel és az Aésop olajával is jól bemasszíroztam, úgyhogy egy laza 24 órás generált kapott a bőröm. A nyomkodástól egyáltalán nem maradtak piros, gyulladt foltok, bár egy pár pötyi még kibújt másnapra, és a száraz foltok is elmúltak.

Összességében én nagyon elégedett vagyok, és jó érzés volt mind a testemnek, mind a lelkemnek ez a kezelés, a boszorkánykonyhás részt pedig külön élveztem, főleg hogy Csilla mindent személyre szabottan kevert ki. Ellátott jó tanácsokkal, és végig éreztem, hogy igazán profi, hozzáértő kezek ügyködnek rajtam.



Ha Ti is szeretnétek ellátogatni a Beauty Bar Galaxy-ba, itt eléritek őket:
Honlap: http://beautybargalaxy.hu/
A szolgáltatásokról itt olvashattok bővebben: KLIKK
Elérhetőség: 1062 Budapest, Lázár utca 10.



Ti milyen gyakran jártok kozmetikushoz?