Napi smink - Think Pink


Ma végre szabad voltam délelőtt, úgyhogy aludtam egy óriásit, és utána csak tetováltatni mentem, úgyhogy szinte semmi sminket nem raktam fel. :) Bár tényleg nem izgi, mégis szeretnék inspirációt adni a hétköznapokra, amikor tényleg nem kell báli smink, még ha időnk engedné is. A rohangálós munkába/suliba menős reggelekről meg ne is beszéljünk... :D
Amit én viselek: alapozó, korrektor, púder, pír (három perc), szemöldökceruza, spirál, rúzs (két perc). Kis extra, de egyáltalán nem szúr szemet, az a műszempilla, mert még szántam rá plusz két percet, hogy egy feles pillát csak a szemem külső felére felapplikáljak, hogy mégis kicsit ki- és megemeljem a tekintetem. Számomra ez sokkal gyorsabb, mint felrakni egy kis szemhéjpúdert, mert akkor ahhoz már kell egy bázis, meg legalább két szín (én nagyon nem szeretem, ha csak egy szín van a szemhéjon, semmi dimenzió). 
Oh, és a rúzs rózsaszín, de eredetileg fekete sapkát szerettem volna felvenni, nem ezt, csak azt nem találtam meg :D Úgyhogy eléggé ütik egymást, de végül megtetszett, úgyis minden más csont fekete volt rajtam. 


Amit használtam:
MAC Mineralize korrektor - NW20
MAC Blush - Stunner (LE)
MAC In Extreme Dimension spirál
MAC Stud szemöldökceruza
Red Cherry szempilla félbevágva


És végül egy kép, hogy mit csináltunk ma, mert mindig kéritek :) Ez az alkarom külső részén van, valahol a könyököm alatt, Radír és a körömlakk között. Bocsi, aki már látta instán! :)

Szép estét! :*