Napi smink - Lila cicaszem step-by-step



Már tavaly is írtam, hogy több lépésről-lépésre sminket szeretnék elkészíteni a blogon, úgyhogy most következzen egy csillogós lila szemsmink tusvonallal, és képsorral a készítéséről. Most valami olyasmit csináltam, amit én ritkán szoktam, de egyre többet látom step-by-step képeken: a sminket a satírozástól kezdve, kívülről befelé haladva készítettem el. Máskor mindig nagyjából ezt az irányt követem: belső zug, mozgó szemhéj, külső zug, satír. Most pontosan visszafelé kezdtem el haladni, aminek az az előnye, hogy itt egyből lágy kontúrokkal kezdünk, és csak utána kerül fel az intenzív szín a szemhéjra, amit már nem "koptatunk el" a satírozással. Máskor, ha először feltesszük a fő színt a mozgó szemhéjra, és egy éles vonalat próbálunk meg eldolgozni, akkor nem garantált a szép átmenet, vagy nagyon pandás lesz a smink :)

Nézzük is, hogyan készítettem el:



1.) Korrektoroztam (MAC Mineralize korrektor NW20), megrajzoltam a szemöldököm (MAC Stud) és lealapoztam a szemhéjam (MAC Painterly Paint Pot).
2.) Egy natúr barnával elkezdtem a mélyítővonal beárnyékolását (MAC Wedge + MAC #226 ecset)
3.) Még több mélységet adtam az ívnek (UD Naked 2 Busted + Blackout + MAC #226), és cicavonalban satíroztam kifelé a szemhéjpúdereket. Ennél a lépésnél a szemöldök irányában kell szépen elsatírozni a mélyítővonalba került színeket, a mozgó szemhéjjal nem nagyon törődtem, mert azt a következő lépésben elfedjük a lilával. Az egészet összemostam a #217-es ecsettel.
4.) Egy lapos ecsettel (Masami Shouko #207) felvittem a lilát a mozgó szemhéjra (MAC Hepcat), és világosat tettem a belső zugba és a szemöldökcsontra (UD Naked 2 Bootycall, Verve).
5.) Egy csillogó, irizáló arany-lila pigmentet ütögettem a mozgó szemhéjra (Inglot AMC eyeshadow 86 + Masami Shouko #207), meghúztam a tusvonalat (MAC Fluidline Blacktrack + MAC #210). Az alsó vízvonalam kihúztam testszínű ceruzával (Max Factor Kohl Pencil - 090 Natural Glaze), és a fekete tust elsatíroztam a külső pillák tövében.
6.) Végül spiráloztam és feltettem a kedvenc műszempillám, voilá! :) (MAC False Lashes + Red Cherry #DW)


Nagyon nehezen változtat az ember a sok éves berögzött szokásokon, de nagyon tetszik ez a módszer, úgyhogy még biztosan próbálgatni fogom! Bár számomra egyszerűbb egy nappali sminket felépíteni a szokásos, belülről-kifelé és alulról-felfelé haladással, de egy látványos füstös szem eldolgozását ez a menet nagyban megkönnyíti, főleg ha a satír matt, a mozgó rész pedig csillámos :)


Ti hogyan szoktatok haladni?