Napi smink - My Dark Magic


Ma színházba megyünk a barátnőmmel, úgyhogy picit erősebb, csillámosabb szemfókuszos sminket készítettem. Eléggé meg vagyok fázva, kérlek nézzétek el a piros orromat, de esélytelen még lesminkelni is, mert úgyis két percenként fújom... :) Ezért is esett a szemhangsúlyra a választásom, erős rúzst viselni ilyenkor igazán macerás.
Sajnos a képeken nem jön vissza a csillám, de élőben nagyon szép, sőt, még a pillám is strasszos :D Nekem már kicsit sok is volt, de aztán képen meg alig mutat valahogy... A pilla pedig, annak ellenére, hogy feles, elég merev a töve, úgyhogy még el is áll. De szerencsére nyitott szemmel ez nem látszik :)
A lila szemsminkhez általában rózsaszín pírt és ajkakat választok (magamon pláne), de most azért is inkább barackos színekkel párosítottam. 






Amit használtam:


Arc: Missha M Signature BB
MAC Mineralize korrektor - NW20
BenNye Banana Powder
MAC Blush - Cream Soda (Archie's Girls LE)


 

Szem: Catrice Made To Stay Eyeshadow - 070 Mauvie Star
MAC Eye Kohl - Smolder
UD Naked 2 - Verve, Busted, Blackout, Tease
MAC Eyeshadow - My Dark Magic (Venomous Villains LE)
Inglot AMC Eyeshadow - 86
Max Factor Xperience spirál
ArtDeco műszempilla #39 (Dita Von Teese LE)



Ajak: MAC Lipglass - Perennial High Style (Give Me Liberty of London LE)