TESZT - Estée Lauder Double Wear alapozó



Alapozókban mostanában ritkán kísérletezek, mert így is rengeteg féle-fajta-színű van otthon, illetve sok a kedvencem is, és mindig a bőröm állapotához mérten választok. Pl. ha éppen szép állapotú, akkor csak Face & Body alapozót használok, de ha már nagyobb fedésre van szükségem, akkor jöhet a Missha M Signature, ha pedig porcelánbőrre vágyom, akkor Studio Fix Fluidot vagy púdert használok, illetve télen néha Studio Sculpt-ot, ha éppen szárazabb a bőröm. Emellett még szeretem a Bobbi és a Shiseido alapozóit is, de a Dior Nudeskin is nagy kedvencem. Szép hosszú a lista, de amit még nagyon szerettem volna kipróbálni, az az Estée lauder híres Double Wear alapozója, amelyet nagyon szeretnek a kombinált bőrű lányok-asszonyok, úgyhogy nem hagyhattam ki én sem!



Amiről ez az alapozó híres:
  • hosszan tartó - akár 15 órán át
  • erős a fedése, mégis természetes marad
  • még meleg és párás időben is
  • nem változik meg a színe, nem fogja meg a ruhát
  • nagyon könnyű, kényelmes viselet
  • hibátlanná teszi a bőrt
  • olajmentes
  • a fedése közepes, építhető
  • a finise natúr, félmatt
  • SPF 10 van benne
Amit én tapasztaltam:
  • könnyű eloszlatni (kabukival használom)
  • tökéletesen fed a legvékonyabb rétegben is
  • nagyon természetes a bőrömön, egyáltalán nem érzem
  • a fotókon ez a legszebb alapozóm, mintha kiretusálná a bőröm
  • azonban sajnos nem marad egész nap matt, nekem 5-6 óra után igenis fel kell frissítenem
  • rengeteg árnyalatban kapható, nekem télre a legvilágosabb tetszik, mert erősíti a porcelánhatást
  • a fényvédelme télre elég, de nyáron a Bobbi SPF 50 bázisával fogom tolni :)

Összességében nagyon elégedett vagyok vele, bár sajnálom, hogy a várva-várt egész nap tartó hatást nem kaptam meg, sajnos nekem az ígért 15 óra felénél elkezd "lefolyni" az arcomról, és muszáj felfrissíteni. Bár ennek az is lehet az oka, hogy mostanában testesebb, hidratálóbb hatású krémeket használok, mert télen hajlamos kiszáradni a bőröm, és azok dobják le. Így pedig azt mondom, inkább fényesedjen picit az alapozóm, minthogy kiszáradjon a bőröm, és negyven évesen már ránc legyen ránc hátán... :)

Végül pedig pár smink, amiken a Double Wear alapozót viselem, és NEM RETUSÁLTAM semmit:




Nyugodtan kattintsatok, még nagyobbra nőnek :)


Ti próbáltátok már ezt az alapozót?
Mi a véleményetek?



UPDATE: Kérésre frissítem a posztot egy kis színösszehasonlítással:


Alapozóból sárgásakat szoktam használni, gy csak azok voltak kéznél: balról a Studio Fix Fluid NC15, jobbról az NC20, középen a Lauder. Ez a kép ékes példája annak, hogy ne az alkarunkon válasszunk alapozószínt :)) Rajtam az NC20 szinte narancssárga, mégis az a legjobb szín számomra, vagy a 25, ha barnább vagyok. Korrektorom volt csak kéznél NW20-as, azaz rózsás, ez hasonlít színben a legjobban a Double Wear alapozóra. Az arcomon azért tetszik, mert nem sápaszt annyira, mint a sárgás árnyalatok, és ez volt elég világos nekem, összedolgozva szép bézs lesz (plusz mindig sárgás púdert raktam rá - MAC Select Sheer NC20).