Napi köröm - Space Dust


Lassan kezdem behozni a lemaradásom, ugyanis eddig csak egy homoklakkom volt, ami egy világos aranysárga, de nagyon nem állt jól, ezért nekiadtam anyukámnak. Neki annyira megtetszett (főleg a tartóssága miatt), hogy berendelt még pár darabot :) Így én is vettem magamnak színeket, meg ő is kapott párat - ez a lila csoda például az övé, nekem nem is tetszett az üvegben hogy őszinte legyek. De aztán csak kipróbáltam, teljesen beleestem, és muszáj voltam csinálni vele egy manit, amíg itthon vagyok :) Hogy kicsit feldobjam, a gyűrűs ujjamra szürke homoklakk került.


A lila a Rimmel Space Dust kollekciójából való, 006 Moon Walking nevű lakkocska. Telis-tele van csillámokkal, és két rétegben csodaszépen fed. Kicsit vastag a keféje, de nekem elég szélesek a körmeim, úgyhogy gyorsan tudtam vele haladni. A szürke az Essence homoklakkja, 165 Here's My Number névre hallgat. Ebben már nem olyan szép nagyok a csillámok, sajnos nem hozza azt a káprázatos csillogást, és három réteg kellett belőle. Vettem belőle egy pirosat is, de annyira az sem vett le a lábamról sajnos :(
Viszont a Rimmel annyira tetszik, hogy remélem még találok belőle a polcokon az ünnepek után :O




Nektek mi a kedvenc homoklakkotok?