Napi smink - Fekete-arany (step-by-step)

Ma egy arany-fekete színkombinációjú sminket hoztam nektek, ahol a hangsúly abszolút a szemen van - igazából csak azt figyeljétek, mert én ezt reggel csináltam, és semmi mást nem tettem mellé :) De ha alkalomra készül, akár az ajkakra vagy az orcákra is kerülhet valami hangsúlyosabb, illetve csillogóbb (csak ne mindhárom területre, mert az már túl sok). 
A sminket Petra kérte, de nem tudom milyen alkalomra, vagy milyen formára gondolt, úgyhogy remélem tetszeni fog az én verzióm! Ha két ilyen kontrasztos szín mellett döntünk, én szeretek erre rájátszani és markánsan elkülöníteni őket, így került a mozgó szemhéjra az arany, a pillatőbe és a mélyítőbe pedig a fekete, és erős cicás ívet adtam az egésznek.
Remélem, másnak is hasznos ez a poszt, mert itt a karácsonyi bálok/bulik időszaka, és lassan jön a szilveszter is, a tökéletes füstös szemek időszaka!
Nézzük, hogyan készült a szemfestés lépésről-lépésre:




1.) Egy nagyon vékony réteg korrektorral átszaladtam a szemhéjamon, és megcsináltam a szemöldököm (amit egyébként visszanövesztettem a saját formájára, így kicsit rövidebb és alacsonyabb, úgyhogy nincs annyi helyem sminkelni, de a frufrumtól kb semmi sem látszik, ezért döntöttem így).
2.) Arany színű krémes bázist vittem fel a mélyítővonalig az ujjammal
3.) A belső szemzugot kivilágosítottam egy aranyfényű fehér selyemporral, és az egész mozgó szemhéjamra arany szemhéjpúdert vittem fel (közepes, lapos ecsettel)
4.) Egy krémes, szénfekete szemceruzával kijelöltem a külső V-t (pillatő + mélyítő),
5.) amit gyorsan elsatíroztam - itt figyeljünk arra, hogy egyenletes legyen, különben az egész smink foltos lesz (szintetikus, széles ecsettel)
6.) Erre fekete pigmentet tettem, és még cicásabb formát alakítottam ki. Ez egyenlőre elég éles, de mivel pigmenttel dolgoztunk, nem lesz nehéz
7.) elsatírozni. Hogy még tökéletesebb legyen az átmenet, a pufi ecsetre testszínű, csillogó pigmentet tettem, és azzal dolgoztam el a smink szélét, így azonnal eltűntek a markáns vonalak.
8.) Végül kihúztam az alsó vízvonalam is a fekete szemceruzával, és spiráloztam.

+1) Amit még mindenképpen ajánlok az ilyen sminkekhez, főleg ha valóban alkalomra készítjük, az a műszempilla! Aki nem bánik velük virtuóz mód, azok akár pár tincses pillát is felrakhatnak a külső szemzugba, ami még jobban megerősíti a macskatekintetet.


Itt pedig láthatjátok, hogy én milyen termékekkel dolgoztam. Természetesen ezt a sminket más árnyalatokkal is elkészíthetitek, és ha nem szeretnétek ilyen kontrasztos végeredményt, akkor a két árnyalat közé satírozzatok egy középszínt!


Remélem hasznos volt ez a poszt, de nyugodtan írjatok, ha kérdésetek van! :)