PR TESZT - Maybelline nyári újdonságok


Végre tombol a nyár (már aki várta, ugye... :D), itt az ideje fülledt nyári sminkekbe burkolóznunk. A Maybelline meg is mutatja, hogyan kivitelezzük ezt a negyven fokos hőségben: nincs másra szükséged, mint egy tartós tusra, amivel akár vékony, akár dögösen vastag tusvonalat húzhatsz; a körmeid pedig lakkozd élénk, mégis pasztell hatású színekbe!
Öt lakkot és két tust kaptam kipróbálásra, ezekről olvashattok most bővebben.


A Maybelline nyári sminkkollekciójának összhangját a kontrasztok harmonikus egysége adja. A nyári fények, a kifürkészhetetlen, titokzatos tekintet, a csábítóan érzéki ajkak valamint vadítóan színes körmök alkotják a szezon trendjét.
A nyár fülledt szenvedélye a vibráló színeké. Három, fantasztikus Master Precise tussal bővült a tusimádók lehetősége a Black, a Forest Brown és a Jungle Green színekkel. A színpompás Colorama  kilenc új izgalmas színnel csábítja a körömlakkok szerelmeseit.




A lakkok (a mintázás sorrendjében): 214 (menta), 215 (lila), 83 (pink),
 262 (rózsaszín), 32 (gyöngyház)

Próbáltam nevet keresni nekik, de a hivatalos honlapon csak a Colorshow lakkokat leltem, melyeknél fel volt tüntetve a szám mellett egy árnyalatnév is. A duci Colorama lakkok sajnos csak számozottak, ahogy nézem. :(
Az üvegük kerek, a kupak majdnem kiteszi méretük felét. Nekem lakkozásnál kézre áll, amivel baj van az inkább az ecset: szögletes, és nagyon rövid. A festékek pedig elég sűrűek, úgyhogy nekem néha nehéz volt lavírozni a körmeimen! Mondjuk az is hozzátartozik, hogy éppen tövig vannak vágva, nagyon kis rövidek, így sokszor összekentem a bőröm.
Maga a festék ahogy említettem, elég sűrű, egy rétegben foltos, de kettőben szépen fed. Nekem az vált be, hogy az első réteget vékonyra próbálom húzni (így nem lesznek mély "gödrök" a foltok helyén), és inkább egy vastagabb második réteget húzok rá. Használtam sima fedőlakkot is, és a vastag lakkozás ellenére gyorsan megszáradt, még meg is lepődtem :)
Két napnál tovább még nem volt rajtam mert vagy meguntam vagy dolgoztam, de azt tökéletesen kibírta (bár ugye most rövidek a karmaim, ilyenkor nem hajlanak és minden tartós).
A kedvencem a menta, most is az van éppen a körmömön! Persze a rózsaszínek és a lila is nagyon szép, igazi vidám, nyári színek. Telt árnyalatok, mégis egy picit pasztell érzésem van, ha rájuk nézek. Vagy lehet jobb megfogalmazás lenne a "krémes", igazi sütiszínek :) Egyedül a gyöngyházassal nem tudok kibékülni. Tudom, sokan szeretik, meg is hagyom nekik, nem az én színem! Pedig használható önmagában is, vagy fedőlakknak bármilyen színre.



A tusok: Forest Brown, Jungle Green

A Master Precise neve és jól mutatja, hogy ez egy olyan tus, amivel a legvadabb vonalakat, éleket és formákat is könnyedén megfesthetjük. A tusfej tényleg nagyon szimpatikus, könnyű vele tökéletes vonalat húzni, legyen szó iszonyatosan vékony, vagy egy kicsit vastagabb vonalról is. A festéke pedig tartós, névre dörzsölésálló - tudjátok, az a fajta, amit kihúzol és megköt :) Ezzel voltak is problémáim, hiszen a tusvonal nem egy másodperces műfaj (ismeritek a szólást: sose kérdezd meg egy nőtől tusvonallal a szemén, miért késett....), főleg hogy az én szememre nehéz meghúzni, állandóan ellenőrizgetni kell nyitott szemmel. Aztán amire visszanyúlnék valahova, addigra a vonal megkötött, az ecset hegye pedig már nem tartalmazott elég festéket, állandóan hozzá kellett nyomnom a kézfejemhez, hogy kifolyjon a festék. 
Ettől eltekintve nagyon megszerettem, mert tényleg könnyű vele bánni, csak kicsit bele kell jönni. Ha megszárad, nekem nem kenődik, nem tapad fel a szemhéjamra. A zöld pedig a kedvenc benzinzöld árnyalatomban pompázik, úgyhogy nem is lehetne nem szeretni.


(bocsánat, a smink már több órás volt, picit megreccsent)

Összességében szerintem jó termékek ezek, és ár/érték arányban is szuperek. A tus 2700 Ft körül van, a lakkok pedig 800 Ft körül mozognak, plusz a drogériákban sokszor van akció/kupon, úgyhogy érdemes ilyenkor lecsapni rájuk. Én nyáron biztosan sokat fogom nyúzni a tusfilceket, mert nem kell hozzá semmi más, csak egy vékony vonal a pillatőbe, és kész is a tartós smink!