Kedvenc tavaszi rúzsaim


Bár az idő mostanában nem az igazi, mégis (vagy pont inkább ezért) igyekszem élénk színeket használni, amiket a legjobban a számon viselek szívesen. Megint jön a haj téma, elég sok szín kiesett nálam ezzel a váltással, úgyhogy mostanában főleg pink és korall árnyalatokat használok. Persze van egy két vörös is, vagy lilák, de azok kevésbé tavasziak, ebben az összeállításban pedig azok fognak szerepelni. Nekem ezzel az érzéssel együtt jár a krémes, pasztelles világ is, úgyhogy sok ilyen árnyalatot mutatok meg. Ami pedig a legjobb, hogy sokkal erősebben tudok pirosítani, sőt, kell is a szőke hajhoz! Úgyhogy imádom, hogy sokkal üdébbek a sminkjeim, és így nem is kell túlhangsúlyoznom a szemem :) A fekete hajjal úgy éreztem, elveszik a tekintetem, ha nem kontúrozom ki legalább a pillatövem...


Na de nézzük is a rúzsokat! Nálam még mindig inkább ez a formula a nyerő, mint a szájfény, de ezek között sok a krémes textúra - így megkapom a fényes hatást, de mégis biztosabb a tartósságuk, ami a szaladgálós hétköznapokon nem hátrány!



Wet'n'Wild Think Pink, Revlon Strawberry Shortcake, Yves Rocher N°66, Clinique Plushest Punch

A rózsaszínek. A meleg árnyalatok egyértelműen jobban állnak most már, mégis fel szoktam tenni egy-egy hidegebb színt (pl. a Strawberry Shortcake), csak a kontraszt kedvéért. Az állaga úgyis annyira krémes-fényes, hogy nem lesz olyan üvöltő az ajkaimon, mint mondjuk ugyanez a szín egy szatén vagy matt textúrával. A Think Pink nagy kedvencem, amióta megvettem, számomra a tökéletes pasztell rózsaszín, egy picike barackos árnyalattal - bár mondták már feltáve, hogy Nicki Minaj-os, de szerintem egyáltalán nem! A harmadik szín az Yves Rocher régebbi rúzsai közül való, és a tökéletes rózsa szín rózsaszín :) Az utolsó pedig Chubby Stick, úgyhogy főleg az állaga miatt szeretem - krémes és mégis intenzív.



MAC Revved Up, MAC Gentle Shimmer, MAC Costa Chic, Clinique Porfofino Coral, YSL Rose Paris

A felső képen a rúzsok pont visszafelé vannak, nagyon ügyes vagyok :D Ezek a legkedvesebb barackos-korallos színeim, de itt már szerepelnek egészen alacsony fedésű darabok is. Az első ilyen szín a MAC Patentpolish rúzsa, ami hasonló kiszerelésű mint a már említett Chubby Stick, és pont azért választottam ezt a színt, mert alacsony, vizes fedése van, de mégis ad egy kis színt - nyárra álom. A másdodik egy hasonló textúra, még egy régi limitált formula, a MAC Slimshine lipstick, ami egy picit csillogóbb és sokkal "vajasabb". Aztán jönnek az igazi korallok: a frost fényű Costa Chic, a tüzes Portofino Coral és az intenzív, rózsaszínes Rouge Volupté Rose Paris színben.



Nektek mi a kedvenc tavaszi színetek akár rúzsban, akár ruhában?