TESZT - Nars Pro-Prime Smudge Proof Eyeshadow Base



Rengeteg különböző primert próbáltam már a szemsminkem fixálására, és sok be is vált, viszont van egy olyan kedves tulajdonsága a bőrömnek, hogy képes hozzászokni a kencékhez, és egy idő után nem működnek rajtam :( Vagy lehet, hogy párhavonta újat kellene vennem, és kidobni a majdnem telit? Azt azért nem hiszem... Mindenesetre régóta küzdök az olajos szemhéjammal - szerintem az sem segít a helyzeten, hogy 7/6 viselek sminket, és sokszor erőset is. 
Mindenesetre nem adom fel a kísérletezést, bár most úgy látszik, megtaláltam a legjobbat, de az sajnos nem a Nars bázisa... Hanem a Too Faced Shadow Insurance - arról is fogok írni, de bemutatom az utolsó kudarcot :D Na jó, ez messze nem igaz, a Nars Pro-prime Smudge Proof szemhéjalapozója is meglehetősen jól teljesített, de azért egy kissé begyűrődött a sminkem a nap végére. Na de nézzük részletesen:

Csomagolás: fekete-fehér borítású, applikátoros kiszerelést kapott, amely 8 g anyagot tartalmaz. Nekem ez nem a kedvencem, bár tudom sokan szeretik - én vagy a kinyomós, vagy a belenyúlós megoldást jobban szeretem, mert akkor közvetlen az ujjammal érzem, mennyi terméket veszek fel. Így viszont annyira nem tudom eltalálni a mennyiséget, persze szétoszlatásnál próbálom jól belőni, hogy pont a megfelelő mennyiség legyen a szemhéjamon.

Textúra: bár a Too Faced előbb megvolt, és végül is bevált, annyira megtetszett a Nars primer állaga, hogy ez sarkallt a megvételére :) Ahogy kipróbáltam a kezemen, gyönyörűen kiegyenlítette a bőrfelszínem, és teljesen láthatatlanná vált, de hagyott maga után egy ragacsos réteget.
Használat: pont emiatt a kissé ragadós textúra miatt csodásan felerősíti a szemhéjpúderek színét - a swatchon egy régi nagy kedvenc Bourjois szemhéjpúderrel próbáltam ki, amit csak egyszer tapogattam bele mindkét mintába. Önmagában nagyon gyenge, de egyébként egy csodás szemhéjpúder, amit régen nedvesen használtam, de ezzel a bázissal elértem ugyanazt az eredményt. Viszont a tartóssága sajnos nem éri el a várt szintet, és nálam 5-6 óra után elkezd egy picit beülni, 8 óránál pedig már határozott csík van a redőben. Nem horror, de egy ilyen árkategóriájú terméktől jobbat várnék. (Bár már megszoktam, hogy rajtam semmi nem szeret működni, anomália vagyok.)

Ár, beszerezhetőség: a Sephora honlapja $25, a hivatalos európai oldal €26-ért árulja, ami azért nem mindegy. :) Nekem Prágában sikerült megvennem majd' 8000 Forintért.


Összességében mivel jókat olvastam róla, nem írom le végleg, de nagyon zsíros szemhéjra nem ajánlom, mert nem birkózik meg vele - jobban teljesít, mint az olcsóbb bázisok, de nem tartja fent mozdulatlanul a sminket sajnos. Én inkább normál vagy idősödő szemhéjra ajánlom, mivel nagyon szépen kitölti az apróbb redőket. Jó megoldás még azok számára, akik kifejezetten applikátoros bázist keresnek.