TESZT - Vichy Idéalia Eyes szemkörnyékápoló


A L'oéal Blogger Day-en ismerkedhettünk meg a Vichy új szemkörnyékápolójával, mely felveszi a versenyt a sötét karikákkal és a szem körüli vonalakkal. Nos, ez az én termékem, bőven akadnak ilyen frányaságok a szemem körül, úgyhogy a legjobb tesztalany vagyok. A neve nem véletlen Idéalia, ami nekem nagyon tetszik, mert nem ígér fűt-fát mindenkire egységesen, hanem sugallja, hogy egyénre szabottan hozza ki belőlünk a legjobbat. Kaptunk belőle kipróbálásra is, úgyhogy én azóta minden reggel ezt teszem fel sminkelés előtt, és nagyon megszerettem ezt a kis krémet.
A Vichy Idéalia Eyes csökkenti a sötét karikákat, fénnyel leplezi az árnyékokat és kisimítja az apró vonalakat, egyenletlen bőrtextúrát. Használható önmagában is, de ha sötétebb karikáink vannak, korrektor alá is ideális hidratáló.


Csomagolás: a rózsaszín tubus nagyon praktikus, 15 ml krémet rejt, és bármelyik neszeszerben könnyen elfér. A termék applikátora újdonság, egy lapos, átlátszó szilikon csőrt kapott, és az ajánlás szerint ezzel kellene feltenni a szemkörnyékre. Én inkább az ujjammal masszírozom be, nekem ez szemkrémeknél mindig jobban bevált, de akár egy ecsetet is szívesebben használok :) Nagyon pici kell belőle, én csak a végére szoktam kinyomni egy nagyobb gombostűfejnyit, és azt osztom el a mutatóujjaimon.

Textúra: egyszerre gazdag, de mégis könnyű krém, mely könnyen terül és fényes részecskéket tartalmaz. Ezek hivatottak elkendőzni a sötét karikákat, de korrektorral lefedve nem marad fényes a végeredmény. Amit én hiányolok, hogy feltéve csak egy kellemes hidratáló érzete van, nem úgy, mint a MAC Vibrancy Eye krémnek, ami azonnal bizsergeti a bőrt és beindítja a kapillárisokat - így sokkal hatékonyabban veszi fel a harcot a sötét karikákkal. 

Hatás: ahogyan említettem, jól hidratál, és a fénynek köszönhetően nekem látványosan levesz a sötét karikáimból, de így is szükséges korrektort használni. A hidratálásnak köszönhetően a bőr textúrája javul, de a ráncok sajnos nem fognak eltűnni :) Ami nagyon nem tetszik, hogy az összetevők között elöl szerepel két alkohol, viszont a koffein igen csak hátul kullog, pedig az lenne a lényeg (leveszi a puffanatot és beindítja a nyirokrendszert). Viszont tudni kell, hogy az én szemkörnyékem azonnal kiszárad, ha túl erős korrektort vagy púdert (pl. MAC Studio Fix púder) teszek rá, de ennél a krémnél nem jelzett az alkoholra - hosszú távon akkor sem tartom jónak őket.

Ajánlott fogyasztói ár: 6 999 Ft / 15 ml


A képeket tegnap készítettem, egy Glamour hétvége, egy Toni&Guy Fashion Week és egy prágai kiruccanás után, ahol az őszi Fashion Week előzetesén sminkeltünk, szóval a szemkörnyékem rosszabb állapotban van, mint valaha :DDD Még egy kellemes zöldessárga monoklim is van, nekem tényleg minden fáradtság kijön a szemkörnyékemen... Szerintem élőben látványosabb az "illuminating effect", vagyis hogy a fényes pigmentek optikailag világosítanak a sötét karikákon, de így is látszik, hogy kevésbé tűnnek mélynek az árkok:


Én összességében nagyon megszerettem ezt a krémet, főleg azért mert érezhetően hidratáltabb a szemkörnyékem, nem ül be rajta a korrektor, sőt! És az optikai hatás is látványos nálam. Amit hiányolok, hogy a vonalakat nem tölti fel eléggé, pedig az ápoló hatása érezhető, de az ilyen jellegű csodákban már nem hiszek. Nappalra nagyon jó szolgálatot tesz, de extrém esetben én maradok a Vibrancy Eye-nál :) 

Ti mit használtok a karikák eltüntetésére?