TESZT - COCO Mademoiselle Twist and Spray EDP


Hogy létezik-e első látásra szerelem, azt nem tudom, de azt biztos, hogy amikor megláttam ezt a parfümöt egy ismerősömnél, már a külseje miatt megremegett a térdem :D De gondoltam, úgysem az én illatvilágom, ahogy a legtöbb Chanel sem... De ahogy beleszagoltam, egyből elvarázsolt! A csomagolás pedig csodaszép hófehér-arany, csak egy csavarással már lehet is fújni, és a szett 3x20 ml parfümöt tartalmaz, bármikor újra lehet tölteni, és a leginkább táskabarát darab, amihez szerencsém volt! Úgyhogy nem volt kérdéses, hogy ezt kérem az ötödik évfordulónkra... :)



Illatok leírásában nagyon nem vagyok jó, és ez most elég hülyén fog hangzani, de picit olyan, mint amikor belépsz egy parfümériába és összekeveredve érzed az illatokat. Persze nem a nyomasztó, ócska, "arconcsapó" illatokról beszélek, hanem mintha egy nagyon finom, de különleges keverék lenne. Számomra egyszerre friss és nehéz, édes-virágos, de picit citrusos is. 

Ha megnézzük a parfüm jegyeit,még jobban érzékelhető a parfüm sokoldalúsága:

Fejillat: narancs, bergamot, mandarin, tunéziai kürasszó
Szívillat: harmatos rózsa, olasz jázmin, ilang-ilang, mimóza, firenzei írisz
Alapillat: indonéz pacsuli, haiti vetiver, Bourbon vanília, fehér pézsma, opoponax, tonka bab

Mivel egy hangsúlyos illatról beszélünk, elég belőle egy vagy két fújás, és én egész nap érzem. Sőt, amikor először próbáltam ki a csuklómon, még másnap, fürdés után is éreztem az illatát a bőrömön, úgyhogy nem kell locsolni :) 

A képeken láthatjátok, hogy csak el kell fordítani 45°-ban a felső részt, és kiemelkedik az arany fújóka. Ha pedig nyitott állapotban megfogjuk az arany részt, és picit húzzuk felfelé, akkor könnyedén kijön az utántöltő, és lehet cserélni. Az én csomagom a kezdő csomag, ami tartalmazza a szerkezetet és három darab 20 ml-es utántöltőt, de külön is kapható maga az üvegcse (azt hiszem az is 3x20 ml plusz egy arany fúvóka).

A szett ára 31.000 forint körül volt, gondolom az utántöltő csomag valamivel olcsóbb.






Nagyon örülök, hogy ez a parfüm úgymond "szembe jött" velem, mert én elég nehezen váltok, és soha nem tudok bemenni egy parfümériába, hogy végigszaglásszam az illatokat. Egyszerűen belenyúlok minden rosszba és kimenekülök :) Csak amióta kivonták a kedvenc Armani White-om, azóta kényszerülök újak után nézni, de örülök, hogy olyan különleges illatokra akadtam, mint ez, vagy az Annick Goutal parfümöm (róla is fogok írni hamarosan), illetve most a Guerlain mézes-grapefruitos darabja a kedvencem. Oh, és a mézes TBS, azt szoktam bedobni a táskámba, de most picit leváltom! :)

Ti szeretitek a Chanel illatokat?