Napi smink - Dupla tusvonal

Ezt a sminket már régebben készítettem, és az alap elgondolás az volt, hogy a klasszikus piros száj-tusvonal kombinációt egy kis modern csavarral oldjam meg. Az én szememre elég nehéz tusvonalat húzni, mert egyrészről a mélyítőm túllóg a szemzugon, másrészről pedig már vén csirke vagyok, és főleg a belső zugban nem elég feszes a szemhéjam, könnyen gyűrődik és állandóan cikkcakkos lesz a vonal :( Viszont most a kezembe került egy réges-régi Ben Nye száraz tus, aminek az a lényege, hogy nedves ecsettel kell felvinni. Én még a sminksuliban az őskorszakban azzal tanultam meg dolgozni, és imádtam, nem is tudom miért feledtem el. Na jó, tudom, mert a zselés tus sokkal gyorsabb, nem kell vacakolni az arányokkal, hogy hol túl száraz az ecset, hol pedig tocsog a vízben... Na de visszatérve ennek sokkal könnyedebb a textúrája, így kevésbé kell az ecsetet a szemre nyomni. Nekem ez ideális megoldás a belső zugra, viszont ezzel a sminkkel úgy jártam, hogy utána elkezdett könnyezni a széltől a jobb szemem, és az egész csücsök lefolyt :(( Úgyhogy az az új technikám, hogy a pupillámig meghúzom ezzel a vonalat, aztán a MAC Fluidline-nal fejezem be! :DDD
Visszatérve a sminkre, a rúzs pedig picit narancsos, hogy az is passzoljon az extrább tushoz, meg nagyon szeretem a rezes hajamhoz is.




Ti milyen tussal szerettek a leginkább dolgozni?