TESZT - Baviphat Mango Steam Scrub arcradír

Már régóta nézegettem a tesztek alapján a Baviphat termékeket, persze egyből megfogtak a cuki csomagolással, és jókat is olvastam róluk. Tudjátok, hogy a bőrápolás a vesszőparipám, és eddig csak fizikai radírokat használtam, kémiait sosem. Még egy indok, hogy ki kellene próbálni... :)
És ekkor jött a JWG Beauty, akik megkerestek, hogy lenne-e kedvem tesztelni Baviphat terméket. Hát persze!
Így került hozzám a mangós radír, ami egyben radír és hámlasztó is: pakolásként melegítő hatást érezhetünk, megnyitja és kitisztítja a pórusokat, ezáltal hosszú távon csökkenti a méretüket és a számukat. A mangó segít a bőrt puhán és tisztán tartani, az ígéret sima és ragyogó arcbőr.
Körülbelül egy hónapja használom, úgyhogy nézzük is meg, az én bőröm hogyan reagált a Baviphat Mango Steam Scrub-ra!




Csomagolás: a termék egy kis kerek, mangó színű csomagolásban érkezik, az egyetlen infó amit az alján lévő írásjelekből kihámozhatunk, hogy 110 g. Nekem tetszik ez a megoldás, nagyon vidám és szívesen is veszem kézbe - szerintem ez nagyon fontos egy terméknél! Ha valakinek nem jön be, akkor eleve negatív érzéseket táplál iránta, és az szó szerint ki fog ülni az arcra... De gondolom ilyen kevés van :) Aztán ha letekerjük a kupakot, akkor van egy belső fedél, amin kis kanálka található - ezzel higiénikusan vehetünk ki a masszából használat során, és egy púpos kiskanálnyi pont elég is az egész arcra. A termék illata a következő: én édes, érett fincsi mangó illatra számítottam, de ez annál sokkal mesterségesebb, már-már csípős illata van, de megszoktam. 

Textúra: zselés-géles-viaszos állaga van, abban úsznak a kis mangó őrlemények (de van benne barackmag púder, papaya és kiwi kivonat is). Mivel tényleg csak egy kiskanálnyi kell belőle, és nagyon jól terül, illetve csak a problémás részekre kell felvinni (az ajkat és a szemeket kerüljük), ezért nagyon sokáig elég lesz.

Használat: száraz bőrön kell eloszlatni, és 3-5 percig fent hagyni, heti 1-3 alkalommal. Szerintem nagyon fontos, hogy mindenki kikísérletezze a hatóidőt és a rendszerességet az arcbőre állapotától és érzékenységétől függően. Nyilván ha nagyobb a probléma, akkor lehet heti 2-3 alkalommal 5 percig használni, de ha valakinek érzékenyebb a bőre, akkor elég 1-2 alkalommal 3 percig használni. Én például 1-2 alkalommal tettem fel, de hosszabb ideig hagytam fent, amíg jól esett a bőrömnek :) Eloszlatás után éreztem a beígért melegítő érzést, ami nagyon kellemes volt, de néha csípett is egy kicsit, de gyorsan elmúlt. Öblítés előtt még finoman át szoktam vele masszírozni az arcom, hogy a kis héjdarabkák is kifejthessék hatásukat. Viszont egyszer iszonyatosan égetett, akkor azonnal lemostam! Persze az én hibám volt, mert elfelejtettem, hogy előtte reggel a MAC Vulkáni radírjával már átdörzsöltem az arcom, úgyhogy túl friss és vékony volt a bőröm... Nos, azóta odafigyelek, hogy mit mikor használok, ez az én hibám volt, ilyen kellemetlen hatás máskor nem lépett fel.

Hatás: a bőröm a használat óta sokkal-sokkal puhább, és nem érzem olyan beszürkültnek, sokkal egészségesebb látványra. Így a tél végére már az állam-orcám környéke szinte érdes volt néha, azt csodaszépen leszedte. Viszont a pórusösszehúzást nem tapasztaltam, legalábbis az orromon egyáltalán nem lettek kisebbek azok a frányaságok. Remélem, hogy ez hosszabb távon még fog változni, illetve most megpróbálom, hogy néha az orromra külön felrakom.



Összességében nagyon megszerettem, bár a trónon még mindig a vulkáni radír van, de már nagyon vágytam egy igazi, hámlasztó arctisztítóra is (a másik ugye csak fizikai). Szerintem a kettőt együtt fogom használni, csak tényleg figyelni kell rá, hogy ne keverjem őket. Egyébként túl gyakran amúgy sem szabad radírozni, mert akkor csak azt érjük el, hogy a pórusok tágak maradnak, nem tudnak összehúzódni! Ami tetszik ebben a pakolásban, az a melegítő hatás, és hogy karcolás nélkül mennyire puha lett a bőröm, illetve rám sajnos jellemző a szürke, fáradt fátyol, és azt még semmi nem tudta korábban eltüntetni, csak egy jó másfél órás kozmetikai kezelés! :) Remélem, ha most célzottabban fogom az orromon használni, még ott is várhatok változást. Amin még gondolkozom, az az almás éjszakai krém, túúúúúl jól hangzik... :)

Ár, beszerezhetőség: 2390 Ft, JWG Beauty


Ti próbáltátok már a Baviphat gyümölcsös krémeket, radírokat?
Melyiket ajánljátok?