Inspiráció - Tavaszi körmök

Tudjátok, hogy nagyon szeretek körömlakkozni és elpepecselni a díszítgetéssel, csak egyrészről erre kevés az időm, másrészről annyira picik a körmeim, hogy sok minta nem fér ki :( De most próbáltam kicsit inspirálódni, és áthangolódni a tavaszra, úgyhogy összeszedtem pár vidám vagy érdekes körömfestést! :) A képek forrása a Pinterest, ahol nagyon jó inspirációkra bukkanhatunk sok témában, legyen az smink, haj vagy lakberendezés.
Az én kedvenceim mostanában a különböző nude körmök, feldobva extra mintákkal, vagy a hihetetlenül bonyolult azták minták. De szeretem a geometrikus festéseket, és a pasztell is közel áll hozzám - jobban szeretem, mint a neont, főleg a tavalyi tetőzése után... :)
Remélem, majd egy pár inspirációt fel tudok használni, és láthatjátok a blogon!

















Nektek melyik a kedvencetek?