Teszt - Bobbi Brown Ruby Red Rich Color Gloss


Bár már itt a jó idő, ma mégis egy picit ősziesebb, borpiros szájfényt hoztam - szegény már régóta vár rá, hogy megszülessen ez a poszt. Az ősz és a tél nagy kedvence volt, de szerintem még erre az időszakra is simán átmenthető, mert nem olyan markáns, mint egy hasonló színű matt rúzs, teszem azt. Nagyon szeretem a Bobbi szájfények magas fényét, hogy nem ragadnak, és a mentolos íz is érdekes, bár azt meg kellett szoknom.

"Rich Color Gloss has the full color coverage of a lipstick, the soft shine of a gloss, and the luxurious feel of a balm. It moisturizes, conditions, and lasts throughout the day without feathering, plus the new tapered applicator lets you apply it like a pro." (a hivatalos honlapról)

Nézzük, mi igaz mindebből!



Csomagolás: semmi extra, semmi csicsa, egy jól záródó, szögletes tubusban rejlik a 7 ml szájfény. Az applikátor szivacsos és egy hangyányit kisebb, mint más ilyen applikátorok, így tényleg nagyon könnyű eloszlatni még egy ilyen erős színt is a segítségével.. Mennyiségre pont eleget vesz fel, bár nekem azért kétszer bele kell mártani az applikátort, de szájfényből nem is szeretek egyszerre sokkal zsonglőrködni. Szeretem, ha átlátszó egy szájfény, mert könnyű megkeresni és tudom mennyi van benne.

Textúra: az illata mentolos, ahogyan említettem, kifejezetten Wrigley's illata van :) Kicsit bizsergeti is az ajkaim, de ez pár perc múlva elmúlik. Az állaga könnyű, jól siklik az ajkakon, és nagyon magas fénye van. Viszont a fedése messze nem olyan, mint egy rúzsé - persze egy krémes rúzzsal felveszi a versenyt, de egy mattal már nem, úgyhogy szerintem óvatosan az ilyen összehasonlításokkal :) Egy 1-től 5-ig terjedő skálán nagyjából 3-4-es a fedése.

Hatás: a precíz felvitelnek köszönhetően könnyű használni, akár nappal, akár estére - főleg, ha még egy kis ceruzával alátámogatunk, és markánsabb kontúrokat, erősebb fedést kapunk. Én pont ezért szeretem az ilyen színeket - önmagában is fed, de rúzzsal vagy ceruzával tudom befolyásolni az árnyalatát és a mélységét. Bár nem ragad, mégis elég sűrű ahhoz, hogy jól tartson az ajkakon, de azért önmagában mégis csak egy szájfény, néha meg kell igazítani, szóval sajnos nem igaz hogy kibírja egész nap kopás nélkül (vagyis de, ha egyedül ülnék egy ablaktalan szobában, étlen-szomjan, akkor tuti kibírná :) Rajtam az alábbi képen teljesen magában láthatjátok: a bőrömön egy kicsit pirosba megy el, viszont az ajkam színével összeolvadva egy hidegebb, kékes tónusú burgundit kapok.