TESZT - Maybelline Colour Tattoo 24hr


A Maybelline Color Tattoo 24hr tartós, krémes szemfestékei már nagyjából minden csapból kifolytak, de azért még én is lerántok róluk egy rétegecskét... :) Ugyanis rengeteget kerestem már a megfelelő szemhéjalapot, és ennek a színei nagyon megtetszettek, ezért adtam nekik egy esélyt. Mivel már rengeteg képet láttam róluk a neten, nem gondolkoztam túl sokat és ezt a két színt dobtam a kosaramba. Sajnos csak utána vettem észre, hogy az egyikbe egy ügyes-okos vásárló belenyúlt, úgyhogy visszaszaladtam a dm-be, és azonnal kicserélték.
Az a 24 óra pedig nagyon kecsegtető, ha a felét kibírta volna, én már elégedett lennék, de sajnos vegyesek az érzéseim vele. Sajnos tudom, hogy nekem különösen zsírosodik a szemhéjam, és a legtöbb bázissal szemben rezisztens is lett az utóbbi 1-2 évben: előtte jó volt az ArtDeco és a MAC Paint Pot is, de már sajnos nem tartanak ki estig. Bár 24 órán át olyan ritkán viselek sminket, mint a fehér holló, de a 12-16 óra gyakrabban előfordul, így szükségem is van egy biztos alapra. Sajnos ahogy említettem, ebben megbukott, de nézzük mégis mit szerethetünk a Color Tattoo-ban:


Kiszerelés: én ezt a formát kedvelem a legjobban, ha krémes szemfestékekről van szó, mivel lapos és széles a szája, így könnyű belenyúlni. Magamra mindig ujjal viszem fel őket, nálam ez fontos szempont. Az vicces, hogy amit a tetejének gondolnék, az az alja (mármint a kupak), ott van minden infó és a szín: nekem a 65 Pink Gold és a 70 Metallic Pomegranate van meg. A mérete 4 g, összehasonlításképpen a MAC Paint Pot 5 g, a MUFE Aqua Cream 6 g.

Textúra: elég masszív, egyáltalán nem habos, és a kéz melegére megpuhul. Mivel metál finisű, ezért kicsit "lapszerű" és a textúrája, hasonló mint a fémfóliáknak, csak persze ezerszer lágyabban. Remélem értitek, mire gondolok! :)

Hatás: a felvitele nagyon egyszerű, szépen el lehet oszlatni ujjbeggyel is (nekem a testmeleg miatt ez a befutó krémes termékeknél), de ecsettel is felvihetjük (én egy félig szőr-félig szintetikus lapos ecsetet ajánlanék, mint a MAC #242). A színek önmagukban is nagyon szépek, de én imádom a szemhéjporok megjelenését színes alapokkal befolyásolni, úgyhogy nekem erre nagyon beváltak. Viszont mivel a tartóssága meg sem közelíti az ígért 24 órát, max 5-6 órán át tart, ilyen szempontból nekem óriási csalódás. Még tesztelgetem, de erre napi szinten nincsen időm, úgyhogy csak ritkán nyúlok utána.

Ár: 2000 Ft körül, drogériákban



Viszont most találtam egy színtelen bázist, ami minden mostanában próbáltnál jobban teljesít, és azt használom javarészt :) Persze azzal ezt is alá tudom támogatni, de ez az amire ritkán van időm/erőm. Poszt is lesz róla, addig is elárulom, hogy a szent grál a Too Faced Shadow Insurance.

A Color Tattoo-kat pedig azoknak ajánlom, akiknek nem igazán macerás a szemhéja (bár olvastam pozitív teszteket (hahahahahaha) olyanoktól is, akiknek olajosabb a szemhéja...), és a színskála, illetve az ára tényleg elég baráti, úgyhogy egy próbát megér.

Nektek bevált a dolog?
Mi a kedvenc krémes szemfestéketek?