Napi köröm - Claire's körömmatrica


Ma kipróbáltam az új Claire's körömmatricám, és nagyon pozitív csalódás volt! Ha nem lett volna a 10 termék 3000 Ft-ért akció, akkor biztosan nem vettem volna, mert amiket eddig próbáltam, azok nagyon nem tapadtak meg, egyből felvált a sarkuk és mindenbe beleakadtak/ragadtak. Ez viszont picit fóliásabb jellegű, vigyázni is kell vele, mert szinte nyúlik, és könnyen fellevegősödik, ha nem egyenletesen simítjuk le. Cserébe nagyon szépen felfeküdt a körmeimre, aztán levágtam, icipicit összereszeltem, és fedőlakkal az első napot csodásan túlélte. Viszont nem tettem minden körmömre, mert az egyik minta nem is tetszett, meg csillámos lakkal szerettem volna kombinálni, úgyhogy a sima fekete és a glitteres az körömlakk!



Használt termékek:

Claire's körömmatrica
Maybelline Colorama -23 Dark Chocolate
Pop Beauty Nail Glam - Aquatic Glitz
Essence fedőlakk


Nektek milyen körömmatricás tapasztalatotok van?