TESZT - Bobbi Brown Shimmer Brick (Lilac Rose)



Szerencsére (vagy sajnos?) elég sok kultikus darabbal büszkélkedhet a sminkszettem, de azért mindig van pár régi vagy éppen új darab, amire ácsingózhatok :) Ilyen a híres Bobbi Shimmer Brick, ami nagyon hiányzott (hahaha) a kis életemből, de mivel sok highlighterem van, ami szép és jó és sosem fogy el, ezért mindig sajnáltam rá a pénzt! Azonban most volt szerencsém hozzájutni a tavaly nyári limitált kiadású Lilac Rose összeállításhoz - alapvetően a Nectar-ért fáj a fogam, de ez közelebb áll hozzám -, úgyhogy erről olvashatjátok most a véleményem.



Csomagolás: a kompakt gyönyörű, letisztult, fényes fekete borítású, amely meglehetősen nagynak tűnik: benne a highlighter szinte pofátlanul kicsi, de grammra megüti az átlagot: ez 10.3 g, a MAC Mineralize Skinfinishei általában 7-10 gramm körül mozognak, a Beauty Powder szintén 10 g, de a Catrice Prime and Fine fénypúdere viszi a prímet 11 grammal. Az biztos, ahogyan a bevezetőben is írtam, hogy egy ilyen púder nagyon sokáig elég, főleg hogy szerintem a legtöbbünk nem használ napi szinten csillogó fényt, maximum egy visszafogottabbat. Én személy szerint amúgy is csak ritkán nyúlok utánuk, mert az orcámon tágak a pórusok, de azért nagyobb kaliberű sminkeknél én sem hagyhatom ki őket! :)

Textúra: ami elsőre feltűnik, hogy kemény, tömör por állaga van, egyáltalán nem olyan krémes, mint pl. a már említett MAC MSF vagy az új Extreme Dimension highlighterek. Én ezt nem is bánom, mert így ha csak finoman nyúlok bele, akkor nem lesz egy határozott metálfényű réteg az arcomon, ami nagyon kidobná a bőrhibákat, csak egy kellemes csillogással tudom feldobni a sminkem. Viszont ha jobban belemászunk vagy többször visszük fel, akkor elérhetünk egy magasabb fényt is. 

Szín: öt különböző, egymással harmonizáló rózsaszín árnyalatból áll össze, melyeket használhatunk külön is, vagy összekeverve. Külön főleg szemen érvényesül, arcon inkább csak 2-3 csíkot tudunk választani mind helyett. Mondjuk ha a felső részbe nyúlunk, akkor világosabb, sápadtabb a fény, ha az alsó részbe, akkor pedig mélyebb és rózsásabb. Én magamon teljesen összekeverve szeretem, pont úgy ad egy finom, nem túl hideg fényt :)




A swatchon csak külön húztam ki őket, együtt elfelejtettem :O de igazából nem kár, mert sajnos nem lett túl jó egyik kép sem. Viszont csináltam egy fotót, amikor az összes összekeverve van rajtam (alatta a MAC Mocha matt natúr rózsás pirosítója), és jól látszik az összhatás:


Összességében nekem tetszik ez a highlighter kompakt, mert nagyon szép a csomagolás és az összes benne található szín, plusz az árnyalatokkal is tudunk játszani. Az is előny, hogy a keményebb állagnak köszönhetően nem erős, "bazári" a fénye. Ami hátrány, hogy egy utazásra biztosan nem fogom bedobni a táskámba, mert túl nagy, és felesleges helyet foglalna, akkor inkább olyat választok, ami laposabb vagy pirosítóval együtt van. Az ára sem a legbarátibb, de ha valakinek megengedi a pénztárcája, és több színt szeretne, mert akár még nincs is highlightere, az vessen rájuk egy pillantást!


Nektek melyik a kedvenc highlighteretek?