Napi köröm - Eklektikus


Imádom shes_erica eklektikus, már-már giccses manikűrjeit, melyeket ő általában hosszabb műkörmökre készít el, én pedig interpretálom őket a kis rövid körmeimre :) Már láthattatok a blogon olyan manikűrt, melyet ő inspirált, most is egy ilyen következik: egy rózsaszín mani ihletett meg, de csak nagyjából követtem, a fantáziámra bíztam. Tettem bele mindent: csillámot, kaviárt, csíkot, hullámot meg kriksz-krakszot :D
Elég bonyolult, a jobb kezemre ezért neki sem álltam elkészíteni, csak a színeket festettem rá, hogy harmonizáljon. Arról is csináltam képet, de a bal kezemmel nem csak festeni nem tudok, fotózni sem, úgyhogy elég görcsös lett :D






Használt lakkok:
Essence BTGN alaplakk
MaxFactor Glossfinity 30 Sugar Pink (francia alap)
MAC Girl About Town (élénk pink)
Manhattan Colorama 23 Dark Chocolate (fekete),
51 French White (fehér)
OPI Pink Yet Lavender (csillámlakk)
2MBeauty "körömkaviár" Sigattarius
Essence Nail Art Sealing Top Coat